opc_loader

PG Torsen sper 168K/L 4.45-3.15

Artikelnr: PG168kl3.15
899,00
Montage
Voorraad
Voorraad:
  0  items
Verzendmethode
Pakketbezorging:
15,00
Levertijd:
1 of 2 werkdagen indien voorradig
Beschrijving

Precision Gearing T-2 torsen sper passend in het BMW 168K/L achter differentieel voor ratio 3.15 of lager. Qua werking identiek aan de Mfactory of Quaife variant en bijna hetzelfde als een Wavetrac. De werking is volledig stil en soepel, ideaal voor straat gebruik en onderhoud beperkt zich tot oliewissels.

Werkt een stuk fijner als een racing diffs sper conversie en een open differentieel, maar voor motorsport en het betere driftwerk raden we een platensper aan. Een platensper is alleen niet beschikbaar voor de strakke prijs van dit sper.

Deze torsen werkt zoals elke torsen. Daarover kan je hier meer lezen: https://hardemanmotorsport.nl/sper-differentielen-vergelijken/torsen-sper-differentieel/

Het BMW 168K/L differentieel is geleverd vanaf de E46 to nu op auto's tot grofweg tussen de 150pk. (Een automaat of X-drive is een uitzondering  op deze vuistregel, dus neem voor de zekerheid contact op)

In extra informatie staan passende modellen, maar dat kan dan om de automaat of handbak gaan. 

Voor auto's met een lagere verhouding hebben hetzelfde type en merk sper met een andere productcode.

Installatie van dit sper is op het moment alleen mogelijk bij ons. In combinatie met revisie vervallen 100,- van de installatie kosten.

We kunnen deze monteren onder de auto voor 999,- totaal.(Alleen van toepassing op auto's met bouten in het differentieel. Bij F serie modellen en nieuwer zijn de kosten 550,- hoger)

Monteren in het los differentieel is mogelijk voor 899,- totaal.

Extra informatie

Onder andere passende Modellen:

1' Series

−E81
+116i 1.6 N43
+116i 1.6 N45N
+116i 2.0 N43
+118i N43
+118i N46N
+120i N43
+120i N46N
−E82
+120i N43
+120i N46N
−E87
+116i N45
+118d M47N2
+118i N46
+120d M47N2
+120i N46
−E87 Facelift
+116i 1.6 N43
+116i 1.6 N45N
+116i 2.0 N43
+118i N43
+118i N46N
+120i N43
+120i N46N
−E88
+118i N43
+118i N46N
+120i N43
+120i N46N
−F20
+114d N47N
+114i N13
+116d N47N
+116d ed N47N
+116i N13
+118i N13
−F20 Facelift
+114d N47N
+118i N13
+118i B38
+120i N13
−F21
+114d N47N
+114i N13
+116d N47N
+116d ed N47N
+116i N13
+118i N13
−F21 Facelift
+114d N47N
+114d B37
+116d B37
+116d ed B37
+116i B38
+118i N13
+118i B38
+120i N13

2' Series

−F22
+218i B38
+220d B47
+220dX B47
+220i N20
+228i N20
+228i N26
+228iX N20
−F23
+218i B38
+220d B47
+220i N20
+228i N20
+228iX N20
+228iX N26

3' Series


−E46
+316Ci M43
+316Ci N40
+316Ci N45
+316i N40
+316i N42
+316i N45
+316i N46
+316i 1.6 M43
+316i 1.9 M43
+316ti N40
+316ti N42
+316ti N45
+316ti N46
+318Ci N42
+318Ci N46
+318Ci M43
+318i N42
+318i N46
+318i M43
+318ti N42
+318ti N46
+320Ci M52
+320i M52
+320i M54
−E90
+316i N45
+316i N43
+316i N45N
+318i N46
+318i N43
+318i N46N
+320i N46
+320i N46N
+320i N43
+320si N45
+323i N52
+323i N52N
−E90 Facelift
+316i N43
+316i N45N
+318i N46N
+318i N43
+320i N46N
+320i N43
+323i N52N
−E91
+318i N46
+318i N43
+318i N46N
+320i N46
+320i N43
+320i N46N
+323i N52
+323i N52N
−E91 Facelift
+316i N43
+318i N43
+318i N46N
+320i N43
+320i N46N
+323i N52N
−E92
+316i N43
+320i N43
+320i N46N
+323i N52N
−E92 Facelift
+316i N43
+318i N43
+320i N43
+320i N46N
+323i N52N
−E93
+320i N43
+320i N46N
+323i N52N
−E93 Facelift
+318i N43
+320i N43
+320i N46N
+323i N52N
−F30
+316d N47N
+316i N13
+320i N20
+320i ed N13
+328iX N20
+328iX N26
−F30 Facelift
+316i N13
+318i B38
+320i N20
+320i B48
+320i ed N13
+320iX B48
+320iX N20
+328iX N20
+328iX N26
+330iX B48
−F31
+316d N47N
+316i N13
+320i N20
+328iX N20
−F31 Facelift
+318i B38
+320i B48
+320iX B48
+328iX N20
+330iX B48
−F34
+320i N20
+320iX N20
+328iX N20
+328iX N26
−F35
+316Li N13
+320Li N20
+328LiX N20
−F35 Facelift
+316Li N13
+320Li N20
+328LiX N20
4' Series

−F32
+418i B38
+420i N20
+420i B48
+420iX N20
+420iX B48
+428iX N20
+428iX N26
+430iX B48
−F33
+420i B48
+428i N26
+428iX N20
+428iX N26
+430iX B48
−F36
+418i B38
+420i N20
+420iX N20
+420iX B48
+428i N26
+428iX N20
+428iX N26
+430iX B48
X1 Series

−E84
+X1 18i N46N

X3 Series

−E83
+X3 2.5i M54
−E83 Facelift
+X3 2.5si N52N
+X3 3.0i N52N

Z Series

−E85
+Z4 2.0i N46
+Z4 2.2i M54

Beoordelingen (0 )
PG Torsen sper 168K/L 4.45-3.15 heeft nog geen reviews. Deel uw product ervaring en plaats een review.

Aanbevolen artikelen:

1.275,34
Mfactory torsen sper voor het BMW 168 differentieel zoals geleverd op E30 (4 cilinder modellen...
620,00
Met name: E87, E90, E91, E92, E93 (4 clilinder modellen, zwaardere modellen ook mogelijk op...

Alternatieve artikelen:

1.275,34
Mfactory torsen sper voor de Renault CLIO 172 182 5GT JB3 JC5  Een torsen sper is een sper...
1.754,50
OS Giken Superlock L3 Past in het BMW 215 mm differentieel Fits: E46 330D E39 o.a. 540i...
1.754,50
OS Giken Superlock L4 Past in het BMW M Electronisch aangestuurde platensper...
1.754,50
OS Giken Superlock L1 Past in het BMW M210 differentieel Zoals geleverd op de: E28...
750,00
Precision Gearing T-2 torsen sper passend in het BMW 168 achter differentieel voor ratio 3.15...
750,00
Precision Gearing T-2 torsen sper passend in het BMW 188K/L achter differentieel voor ratio...
Is dit iets voor u?
Winkelwagen
Laatst bekeken items