opc_loader

OS Giken Superlock (188K/L)

Artikelnr: os_superlock_m2
OS Giken
1.499,00
x
Artikelnummers
SKU:
11b
Voorraad
Voorraad:
 3 items
Verzendmethode
Pakketbezorging (1 of 2 werkdagen indien voorradig):
7,50
Levertijd:
1 of 2 werkdagen indien voorradig
Beschrijving

OS Giken Superlock

Past in het BMW 188K/L differentieel zoals de E46 325i en de E87 130i. Kijk bij extra informatie voor alle modellen waar deze op past. Vanaf de F-serie BMW's is bewerking van het tandwiel nodig.

Als u twijfelt of dit het juiste differentieel is voor uw auto, neem contact met ons op!

- Wat is dit voor sperdifferentieel?

Het betreft een platensperdifferentieel, dit is globaal te vergelijken met de ZF sperdifferentiëlen zoals deze bijvoorbeeld in de BMW M3, Porsche 911 of Nissan GTR zijn geleverd.

- Waarom is dit differentieel duurder dan de meeste andere sper differentielen?

Het betreft een nieuw sperdifferentieel, geen gereviseerd exemplaar. Daarbij is gebruik gemaakt van de beste technieken en materialen, de nadelen van een traditioneel sperdiff zijn verdwenen. Deze hoogstaande techniek heeft echter zijn prijs.

- Is het te vergelijken met een Quaife?

Gedeeltelijk. Ook dit sperdifferentieel is onderhoudsvrij. Er is echter veel meer mogelijk qua afstelling, het differentieel spert ook met 1 wiel van de grond (in tegenstelling tot een Quaife) en ook spert het tijdens remmen/deceleratie. Daarnaast is sperwerking tot 100% mogelijk, dus kan er meer vermogen naar het wegdek worden overgebracht. En er zal voelbaar betere stabiliteit in je auto komen met een OS Giken waar je met een quaife nog wel eens onaangenaam verrast kan worden. Daarnaast is de superlock zeer geschikt voor driften en een Quaife absoluut niet.

- Wat is OS Giken?

OS Giken is een high-tech van origine Japans bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in tunen van motorblokken, hoogwaardige koppelingen, differentiëlen en versnellingsbakken. Het is erg bekend in Japan en Amerika, in Europa voornamelijk voor de Aziatische merken zoals Nissan.

- Waarom dit sperdifferentieel?

Ontwerp kan meer vermogen aan

Sperwerking tot 100%, echter zonder de nadelen die normaal bij 100% sperwerking optreden

Geen onderhoud nodig, de plaatjes slijten nagenoeg niet. Er zijn raceteams die al 10 jaar probleemloos met het diff rijden en alleen de olie hebben ververst.

Instelbaar acceleratie/deceleratie sperwerking

Door de ideale afstelling en de 100% lock kunt u betere rondetijden verwachten of beter controleerbare drifts. Het differentieel kan tevens zo afgesteld worden dat er prima mee op de openbare weg gereden kan worden. Het zal bij langzaam rijden de voordelen hebben van een open differentieel, en wanneer er gas gegeven wordt de grip van een race sper differentieel.

Centrale veertjes / negatieve preload (geel vakje tekening)

Het grote verschil zit hem in centrale veertjes die de drukstukken (die de druk op de sperplaten bewerkstelligen) juist TEGEN elkaar aan trekken. Deze veertjes zorgen er in feite voor dat er weinig sperwerking is bij rustig rijden, parkeren, of (remmend) insturen. Bij acceleratie zal deze veerkracht alsnog overwonnen worden, en gaat het differentieel sperren.

Het differentieel is beproefd door professionele teams over de hele wereld in rally, racen en driften.

Een OS Giken sper differentieel garandeerd betere stabiliteit en grip voor elk type auto. Achterwielaandrijving, voorwielaandrijving, vierwielaandrijving. Motor achter, voor of midden, wij helpen u met het bepalen van de juiste configuratie.

Extra informatie

1' Series

−E81
+116d N47
+118d N47
+120d N47
+123d N47S
+130i N52N
−E82
+118d N47
+120d N47
+123d N47S
+125i N52N
+128i N52N
+128i N51
+135i N54
−E87
+120d M47N2
+130i N52
−E87 Facelift
+116d N47
+118d N47
+120d N47
+123d N47S
+130i N52N
−E88
+118d N47
+120d N47
+123d N47S
+125i N52N
+128i N51
+128i N52N
+135i N54
3' Series

−E46
+318d M47
+318d M47N
+318td M47N
+320Cd M47N
+320Ci M54
+320d M47
+320d M47N
+320i M54
+320td M47N
+323Ci M52
+323i M52
+323i 2.4 M52
+325Ci M54
+325Ci M56
+325i M54
+325i M56
+325ti M54
+325xi M54
+328Ci M52
+328i M52
+330Ci M54
+330i M54
+330xd M57
+330xd M57N
+330xi M54
−E90
+318d M47N2
+318d N47
+320d M47N2
+320d N47
+325d M57N2
+325i N52
+325i N52N
+325i N53
+325xi N52
+325xi N52N
+325xi N53
+328i N51
+328i N52N
+328xi N51
+328xi N52N
+330i N52
+330i N52N
+330i N53
+330xd M57N2
+330xi N52
+330xi N53
+335i N54
+335xi N54
−E90 Facelift
+316d N47
+316d N47N
+318d N47
+318d N47N
+320d N47
+320d N47N
+320d ed N47N
+320xd N47
+320xd N47N
+325d M57N2
+325i N52N
+325i N53
+325xi N52N
+325xi N53
+328i N51
+328i N52N
+328xi N51
+328xi N52N
+330i N52N
+330i N53
+330xd N57
+330xi N53
+335i N54
+335i N55
+335xi N54
+335xi N55
−E91
+318d M47N2
+318d N47
+320d M47N2
+320d N47
+325d M57N2
+325i N52
+325i N52N
+325i N53
+325xi N52
+325xi N52N
+325xi N53
+328i N52N
+328xi N52N
+330i N52
+330i N52N
+330i N53
+330xd M57N2
+330xi N52
+330xi N53
+335i N54
+335xi N54
−E91 Facelift
+316d N47N
+318d N47
+318d N47N
+320d N47
+320d N47N
+320d ed N47N
+320xd N47
+320xd N47N
+325d M57N2
+325i N52N
+325i N53
+325xi N52N
+325xi N53
+328i N52N
+328xi N52N
+330i N52N
+330i N53
+330xd N57
+330xi N53
+335i N54
+335i N55
+335xi N54
+335xi N55
−E92
+320d N47
+320xd N47
+325d M57N2
+325i N52N
+325i N53
+325xi N52N
+325xi N53
+328i N52N
+328i N51
+328xi N51
+328xi N52N
+330i N52N
+330i N53
+330xd M57N2
+330xd N57
+330xi N52N
+330xi N53
+335i N54
+335xi N54
−E92 Facelift
+320d N47N
+320xd N47N
+325i N52N
+325i N53
+325xi N52N
+325xi N53
+328i N51
+328i N52N
+328xi N51
+328xi N52N
+330i N52N
+330i N53
+330xd N57
+330xi N53
+335i N55
+335xi N55
−E93
+320d N47
+325d M57N2
+325i N52N
+325i N53
+328i N51
+328i N52N
+330i N52N
+330i N53
+335i N54
−E93 Facelift
+320d N47N
+325i N52N
+325i N53
+328i N51
+328i N52N
+330i N52N
+330i N53
+335i N55
5' Series

−E39
+520d M47
+520i M52
+520i M54
+523i M52
+523i 2.4 M52
+525d M57
+525i M54
+525td M51
+525tds M51
+528i M52
+530d M57
+530i M54
+535i M62
+540i M62
+540iP M62
−E60
+520d M47N2
+520i M54
+523i N52
+523Li N52
+525d M57N
+525i M54
+525i N52
+525Li N52
+525xi N52
+530i M54
+530i N52
+530Li N52
+530xd M57N2
+530xi N52
+540i N62N
−E60 Facelift
+520d M47N2
+520d N47
+520i N43
+520i N46N
+520Li N46N
+523i N52N
+523i N53
+523Li N52N
+525d M57N2
+525i N52N
+525i N53
+525Li N52N
+525xd M57N2
+525xi N53
+528i N52N
+528xi N52N
+530d M57N2
+530i N52N
+530i N53
+530Li N52N
+530xd M57N2
+530xi N52N
+530xi N53
+535i N54
+535xi N54
+540i N62N
−E61
+520d M47N2
+523i N52
+525d M57N
+525i M54
+525i N52
+525xi N52
+530i N52
+530xd M57N2
+530xi N52
−E61 Facelift
+520d M47N2
+520d N47
+520i N43
+523i N52N
+523i N53
+525d M57N2
+525i N52N
+525i N53
+525xd M57N2
+525xi N53
+530d M57N2
+530i N52N
+530i N53
+530xd M57N2
+530xi N52N
+530xi N53
+535xi N54
6' Series

−E63
+630i N52
−E63 Facelift
+630i N52N
+630i N53
−E64
+630i N52
−E64 Facelift
+630i N52N
+630i N53
7' Series

−E38
+725tds M51
+728i M52
+728iL M52
+735i M62
+735iL M62
+740i M62
+740iL M62
+740iLP M62
−E65
+730i M54
+730i N52
+750i N62N
−E66
+730Li M54
+730Li N52
X1 Series

−E84
+X1 16d N47N
+X1 16i N20
+X1 18d N47
+X1 18d N47N
+X1 18dX N47
+X1 18dX N47N
+X1 18i N46N
+X1 20d N47
+X1 20d N47N
+X1 20d ed N47N
+X1 20dX N47
+X1 20dX N47N
+X1 20i N20
+X1 20iX N20
+X1 23dX N47S
+X1 25dX N47S1
+X1 25iX N52N
+X1 28i N20
+X1 28iX N20
+X1 28iX N52N
+X1 35iX N55
X3 Series

−E83
+X3 2.0d M47N2
+X3 2.0i N46
+X3 2.5i M54
+X3 3.0d M57N
+X3 3.0d M57N2
+X3 3.0i M54
−E83 Facelift
+X3 1.8d N47
+X3 2.0d M47N2
+X3 2.0d N47
+X3 2.0i N46
+X3 2.5si N52N
+X3 3.0d M57N2
+X3 3.0i N52N
+X3 3.0si N52N
−F25
+X3 20dX N47N
+X3 28dX N47N
+X3 28iX N52N
+X3 35iX N55
X4 Series

−F26
+X4 35iX N55
+X4 M40iX N55
X5 Series

−E53
+X5 3.0d M57
+X5 3.0d M57N
+X5 3.0i M54
+X5 4.4i M62
+X5 4.4i N62
+X5 4.6is M62
+X5 4.8is N62
Z Series

−E85
+Z4 2.2i M54
+Z4 2.5i M54
+Z4 2.5si N52
+Z4 3.0i M54
+Z4 3.0i N52
+Z4 3.0si N52
−E86
+Z4 3.0si N52
−E89
+Z4 18i N20
+Z4 20i N20
+Z4 23i N52N
+Z4 28i N20
+Z4 30i N52N

Beoordelingen (0)
OS Giken Superlock (188K/L) heeft nog geen reviews. Deel uw product ervaring en plaats een review.

Aanbevolen artikelen:

35,00
OS-250R Volledig synthetische gear olie OS 250R is speciaal geformuleerd op basis van de hoogste...
55,00
Rubber ophang bus voor het M3 differentieel deksel.  Alleen voor de M3. Prijs per...
35,70
Versnellingsbak steun bus. Deze is versterkt met 2 stalen cups van binnen, ter versteviging....
29,00
Originele versnellingsbaksteun voor minste trillingen en meeste comfort. Passen op de 2002, E21,...
625,00
BMW 188k differentieel revisie met inruil. Toepasbaar op alle 6 cilinder E46 3 serie, Z4 E85 en...
115,00
Ophang bussen voor het E46 (non-M), X3 en Z4 Differentieel. Verbeteren de feedback voor de...

Alternatieve artikelen:

45,00
Merk: MEYLE. 30mm gat  Een versleten tussenaslager kan bijgeluiden veroorzaken of de...
11.676,50
Colotti dogbox versnellingsbak, volledige 6 versnelling unit. Past op E36 M3, E46 6cil en E30...
625,00
BMW 188k differentieel revisie met inruil. Toepasbaar op alle 6 cilinder E46 3 serie, Z4 E85 en...
1.149,50
Een op maat gemaakte eindratio voor het 188K of 188L BMW differentieel. Deze set is nieuw en...
49,01
Ophang bussen voor het E46 (non-M), X3 en Z4 Differentieel. Verbeteren de feedback voor de...
1.893,65
Carbon cardanas voor de BMW E46 M3. Volledig gesneden uit droge koolstofvezel met gesmede 6061...
Is dit iets voor u?
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Laatst bekeken items