opc_loader

Mishimoto universele catch can met schot en messing filter

Artikelnr: MMBCC-CBTWO
Mishimoto
193,00
Body/Mechanisme kleur
x
Voorraad
Voorraad:
 0 items
Verzendmethode
Pakketbezorging (1 of 2 werkdagen indien voorradig):
7,50
Levertijd:
1 of 2 werkdagen indien voorradig
Beschrijving

Zit jouw inlaat onder de olie, brandstof en andere troep die niet door je gewone lucht inlaatfilter heen hoort te komen?

Met jarenlang onderzoek naar en ontwikkeling van olievangers heeft Mishimoto de meest effectieve compacte olievanger op de markt gecreëerd. De gepatenteerde Mishimoto Compact Baffled Oil Catch Can is ontworpen om oliedeeltjes te scheiden van de PCV / CCV-lucht die normaal terug naar uw inlaat zou zijn geleid. De interne luchtomleider verhoogt de luchtturbulentie en zorgt ervoor dat alle olie naar de bodem van het blik zakt, waardoor niets anders dan schone lucht door het bronzen filter van 50 micron naar de inlaat stroomt. Een inwendig schot voorkomt dat de verzamelde olie onder raceomstandigheden rondspat. Deze olievanger heeft twee poorten, een inlaat en een uitlaat, voor eenvoudige installatie op CCV- en PCV-systemen.

De 100% billet, 6061 aluminium is voorzien van M16 x 1,5 schroefdraden bij de inlaat, uitlaat en afvoer en omvat twee zwart geanodiseerde, CNC-gefreesde aluminium fittingen om installatie moeiteloos te maken. Ons vangblik is ook verzegeld met Viton ™ O-ringen om ervoor te zorgen dat alle ingevangen blow-by in het blik blijft. Voor maximale montagemogelijkheden, maakt de bovenste montageopstelling het mogelijk om het blik vanuit meerdere hoeken te monteren. Om onderhoud gemakkelijk te maken, kan de aftapplug worden verwijderd om terug te kunnen voeren naar het oliecarter. Het blik is ook 100% wasbaar, in tegenstelling tot veel andere blikken waarvoor u uw filtersysteem moet vervangen.

Onze opvangbakken verschillen op een aantal niveaus van de meeste lucht-olie-afscheider (AOS) systemen. Ten eerste worden onze blikken niet verwarmd. Dit betekent dat alle blow-by kan condenseren in het blik, inclusief oliedampen met een laag octaangetal en vervuilde brandstofdampen. De meeste AOS-systemen voeren de blow-by ook terug in de oliecarter, terwijl onze vangbussen de blow-by vasthouden en permanent uit de motor houden. Als je hebt gezien wat we hebben gezien op de bodem van onze opvangbakken, wil je ook niet dat dit terugloopt in je olie.

Scheidt oliedeeltjes van PCV / CCV-lucht met behulp van een bronzen filter van 50 micron
Berschermt intercooler, inlaatsysteem en essentiële componenten tegen het wegblazen van olie
Aluminium billet 6061 waarvoor patent is aangevraagd, verzegeld met Viton ™ O-ringen
Inclusief 2 CNC-machines aluminium 1/2 "slangfittingen
Universele montagebeugel voor aangepaste installatie
0.10 liter interne capaciteit voor verbeterde onderhoudsintervallen
Filter en blik zijn beide volledig te onderhouden
Veilig voor toepassingen met turbo of supercharger
Interne luchtomleider verhoogt luchtturbulentie om olieafscheiding te verbeteren
Helpt het juiste octaangetal te behouden om mogelijke detonatie te verminderen
Beschikbaar in zwart, rood of gepolijst
Mishimoto levenslange garantie

Extra informatie

Totale hoogte 3,8 "Totale diameter 2,5"

Inlaat M16x1,5
Uitgang M16x1.5
Afvoerplug Schroefdraadmaat 3/8 "NPT
Capaciteit 0.10L.
Aankoop is inclusief

(1) Compact 2-Port Baffled Oil Catch Can
(2) Aluminium 1/2 "geribde fittingen
(1) Universele montagebeugel
Mishimoto levenslange garantie
Materiaal 6061 Aluminium
Torque Specs 22 in-lbs (2.5N * M) aanbevolen voor alle wormwielklemmen. Deze klemmen hebben een werkbereik van 18-27 in-lbs 2-3N * M. Overschrijd niet het maximale koppel van 27 in-lbs (3N * M).
Opmerking Na installatie beveelt Mishimoto aan om de inhoud van de verbijsterde opvangbak om de 1000 mijl te controleren totdat een basislijn is vastgesteld. Ophoping van olie door blazen zal variëren met omgevingstemperaturen en rijomstandigheden. Het is belangrijk dat de inhoud van het blik niet boven het interne schot komt.
Baffled True

Beoordelingen (0)
Mishimoto universele catch can met schot en messing filter heeft nog geen reviews. Deel uw product ervaring en plaats een review.

Aanbevolen artikelen:

244,00
De Mishimoto BMW N55 baffled olievanger is ontworpen en gebouwd om koolstofophoping te verminderen,...
233,00
De Mishimoto BMW N20 / N26 baffled olievanger is ontworpen en gebouwd om koolstofophoping te...
379,00
Olieschot voor de N54 motoren. Het N54 olieschot is een cruciale upgrade voor een auto die...
347,00
BMW N55 (F30 en F31 335i) olie koeler set.    De set bevat: 1x Setrab 13...
59,00
Upgrade / Prestaties / Race Deze oliespatplaat voor de M10-motorblokken monteer je tussen...
538,45
Ideale olie voor de BMW M-motoren met slijtage gevoeligheid. Voor degene die regelmatig op het...
29,00
Voor degene die regelmatig op het circuit te vinden is of zich bezig houd met high performance...
296,45
BMW kwaliteit oliepomp voor de BMW M20

Alternatieve artikelen:

244,00
Mishimoto inlaat kit voor de BMW E46 non-M Mishimoto heeft een luchtinlaat ontwikkeld speciaal...
1.799,00
Streamline's Carbon airbox voor de BMW S54 zoals geleverd in de E46 M3. Streamline heeft na...
Details
Dit product is momenteel niet leverbaar
2.089,00
Complete ITB-set voor BMW M54 Dit is een complete set die geschikt is voor ALLE m54...
2.089,00
Complete ITB-set voor BMW M50 / 52 (& S50 / 52 USA) Dit is een complete set die...
269,00
Mishimoto inlaat kit voor de BMW E46 non-M Mishimoto heeft een luchtinlaat ontwikkeld speciaal...
128,00
Zit jouw inlaat onder de olie, brandstof en andere troep die niet door je gewone lucht inlaatfilter...
Is dit iets voor u?
28,95
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg