opc_loader

Voorzijde remschijven Stoptech E8X/E9X (123d-330i/d Alpina D3)

Artikelnr: 126.34079SL 126.34079SR
Stoptech

330x24

Vervangt OEM onderdeel nummer: 34116854999 of 34116764645

290,00
Remschijven
x
Voorraad
Voorraad:
 0 items
Verzendmethode
Pakketbezorging (1 of 2 werkdagen indien voorradig):
11,95
Levertijd:
1 of 2 werkdagen indien voorradig
Beschrijving

Stoptech 5x120 330mm sport remschijf. Enkeldelige remschijven met vlak, geperforeerd, gegroefd of geperforeerd en gegroefd remvlak. Beter bestand tegen regelmatige temperatuurwisselingen dan geperforeerde remschijven.

Prijs per set van 2.

Zie extra informatie voor passende modellen

Verkrijgbaar voor vrijwel alle modellen van BMW en ook beschikbaar als geperforeerde of geperforeerde en gegroefde schijven.

Bij geen voorraad doorgaans binnen enkele dagen leverbaar.

Cross-Drilled & Slotted Rotors

Stoptech Cross-Drilled & Slotted-rotoren zijn 1-delige, geboorde en ingelaste, direct vervangende schijven voor uw fabrieksremsysteem en beugels. Ze bieden verbeterde koeling en andere voordelen die de concurrentie niet biedt. Innovaties omvatten e-coating, dubbelschijfslijpen, volledig verspanen, draaibank balanceren en center-split gietingen, evenals de beschikbaarheid van directionele vinnen, hitte behandeling en het gebruik van Power Alloy. 


Directional Vane Design

De meeste Stoptech Cross-Drilled & Slotted-rotoren passen bij het oorspronkelijke fabrieksontwerp voor koelvinnen. In de meest populaire toepassingen voor sportwagens en lichte vrachtwagens heeft Stoptech Cross-Drilled & Slotted het ontwerp verbeterd door directionele (links- en rechtshandige) schoepen te gebruiken om de koeling te verbeteren. Dit zorgt voor een duidelijke upgrade van de originele schijven, die meestal een ontwerp met een rechte schoep of een kolom van de schoep hebben. De richtschoep is een efficiëntere luchtpomp. De resulterende toename in luchtstroom vertaalt zich in een grotere weerstand tegen remfade en sneller herstel van temperatuurpieken die worden gegenereerd door agressieve remmanoeuvres.

Cryotherapie

Stoptech Cross-Drilled & Slotted rotors zijn ook verkrijgbaar met een optionele cryogene behandeling genaamd Stoptech Cross-Drilled & Slotted Cryo. Hoewel cryogene behandeling met het blote oog onzichtbaar is, worden veel van de fleetklanten van Stoptech Cross-Drilled & Slotted verkocht op zijn vermogen om de levensduur van de remschijf te verlengen. Diepe cryogene behandeling is een eenmalig proces dat de prestaties en levensduur van metalen onderdelen, van remrotoren en motoronderdelen tot werktuigmachines en tandwielsets permanent verbetert. Met behulp van een gepatenteerd, computergestuurd proces wordt het metaal gekoeld tot -300 ° F voordat het geleidelijk wordt verwarmd tot +300 ° F en daarna langzaam terugkeert naar kamertemperatuur als de laatste stap.

E-coated finish

Elke Stoptech Cross-Drilled & Slotted rotor is afgewerkt met een zwarte e-coating aan beide zijden van de hoed, in de koelvinnen en aan de buitenrand. E-coating is een superieure, elektrostatisch aangebrachte afwerking die bestand is tegen 400 uur blootstelling aan zout water zonder te roesten. Dit is vooral belangrijk op beide bevestigingsvlakken van de hoed waar deze de naafflens en het achtervlak van het wiel raakt. Elke opeenhoping van roest in deze gebieden kan leiden tot problemen met de balans (wat resulteerd in trillende wielen).

Double Disc Ground

Stoptech Cross-Drilled & Slotted-rotors zijn voorzien van een dubbel geslepen schijf met conusvrije afwerking. Dubbel schijfslijpen zorgt voor 2 identieke zeiden, voorkomt uitloop en biedt een bijna perfecte schijfdiktevariatie. Dubbel schijfslijpen laat een niet-directionele afwerking achter op het wrijvingsoppervlak voor effectievere pad en rotor. Deze speciale afwerking zorgt ook voor stillere en soepelere stops.

 

Bewerkte afwerkingen

Stoptech Cross-Drilled & Slotted rotors hebben 100 procent volledig machinaal bewerkte afwerkingen inclusief rotorhoeden. Dit extra proces zorgt voor een betere rotorbalans en creëert een mooier, meer afgewerkt ogend component.



Mill Balancing

Stoptech Cross-Drilled & Slotted remschijven zijn met een draaibank gebalanceerd tot een tolerantie van minder dan 2 oz-inch. Deze extra bewerking vermindert feedback in verband met rotortrillingen en zorgt voor een soepele, zelfbewuste toepassing van remkracht.

 

Gesplitste gietsels

Centre-split kern gietstukken zorgen voor een goede warmteoverdracht en thermische efficiëntie, resulterend in een superieure remkracht en veiligheid.

Power Alloy

Power Alloy-metallurgie is een ander uniek kenmerk in veel rotors van Stoptech Cross-Drilled & Slotted. Kwaliteit en prestaties leven ook in de rotor. Het kiezen van de juiste gieterijpartner en werken aan de verbetering van de metallurgie maken allemaal deel uit van het continue verbeteringsproces van Stoptech Cross-Drilled & Slotted dat helpt om gevestigde doelen voor hardheid en treksterkte te bereiken. Veel van de best verkochte onderdeelnummers van Stoptech Cross-Drilled & Slotted zijn gegoten met deze Power Alloy ijzerspecificatie, een verhoging van het koolstof- en molybdeengehalte van het gietijzer. Koolstof en molybdeen bevorderen de scheurbestendigheid en verbeteren lawaai, trillingen en hardheid (NVH).

Extra informatie

Alpina

D3

1' Series

−E81
+123d N47S
+130i N52N
−E82
+123d N47S
−E87
+130i N52
−E87 Facelift
+123d N47S
+130i N52N
−E88
+123d N47S


3' Series

−E90
+320d M47N2
+320d N47
+325d M57N2
+325i N52
+325i N52N
+325i N53
+325xi N52
+325xi N52N
+325xi N53
+330d M57N2
+330i N52
+330i N52N
+330xd M57N2
+330xi N52
+330xi N53
−E90 Facelift
+320d N47
+320d N47N
+320d ed N47N
+320xd N47
+320xd N47N
+325d M57N2
+325d N57
+325i N52N
+325i N53
+325xi N52N
+325xi N53
+330d N57
+330i N52N
+330i N53
+330xd N57
+330xi N53
−E91
+320d M47N2
+320d N47
+325d M57N2
+325i N52
+325i N52N
+325i N53
+325xi N52
+325xi N52N
+325xi N53
+330d M57N2
+330i N52
+330i N52N
+330xd M57N2
+330xi N52
−E91 Facelift
+320d N47
+320d N47N
+320xd N47
+320xd N47N
+325d M57N2
+325d N57
+325i N52N
+325i N53
+325xi N52N
+325xi N53
+330d N57
+330i N52N
+330i N53
+330xd N57
+330xi N53
−E92
+325d M57N2
+325i N52N
+325i N53
+325xi N52N
+325xi N53
+330d N57
+330i N52N
+330xd N57
+330xi N52N
+330xi N53
−E92 Facelift
+325d N57
+325i N53
+325xi N53
+330d N57
+330i N52N
+330i N53
+330xd N57
+330xi N53
−E93
+325d M57N2
+325i N53
+330d N57
+330i N52N
+330i N53
−E93 Facelift
+325d N57
+325i N53
+330d N57
+330i N52N
+330i N53


X1 Series

−E84
+X1 23dX N47S
+X1 25iX N52N
+X1 28iX N20

Beoordelingen (0)
Voorzijde remschijven Stoptech E8X/E9X (123d-330i/d Alpina D3) heeft nog geen reviews. Deel uw product ervaring en plaats een review.

Aanbevolen artikelen:

174,00
De DS2500 serie is uitermate geschikt voor sportief straatgebruik en gebruik op het circuit. De...
126,00
StopTech Sport remblokken (prefix 309). Hoge MOT om faden te voorkomen Uitstekende...
236,00
Stoptech 5x120 300mm sport remschijf. Enkeldelige remschijven met vlak, geperforeerd, gegroefd...
165,00
Remslangen kit met hoogwaardig roestvrijstalen mantel. Vervang je versleten oude rubberen...
6,90
RX rem vloeistof. Voor straat gebruik en hoeft niet elk jaar vervangen te worden, maar met een...
19,00
Achter shockdemper bevestiging boven. Product nr: 031527B Fit: BMW E81 04- BMW E82...

Alternatieve artikelen:

167,42
Zimmerman remschijf. Deze staan bekend om de goede hittebestendigheid zonder krom te trekken,...
Is dit iets voor u?
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg