GARRETT POWERMAX? DIRECT FIT PERFORMANCE STAGE 1 TURBOCOMPRESSOR 485 pk (362 kW)*
Garrett PowerMax? geschroefde turbocompressor upgrade voor de Volkswagen, Audi, Seat en Skoda 2.0 Het L TSI (EA888)-motorplatform is ontworpen om de motorprestaties te verbeteren met behoud van de OEM-installatiespecificaties. Deze upgrade-turbo maximaliseert de effici?ntie en luchtstroom in vergelijking met de OEM-turbocompressor. Het hogetemperatuur-turbinewiel van Mar-M-legering en de roestvrijstalen twin-scroll-turbinebehuizingen zijn geschikt voor temperaturen tot 1050 ?C. Deze turbocompressor is volledig geassembleerd met een gekalibreerde elektronische actuator en aanvullende componenten voor directe OEM-montage.
Fase 1-kenmerken:
- Direct-Fit Stage 1-upgrade
- 485 pk | Vermogen van 362 kW* (vliegwiel) (resultaten op voertuig)
- 47 mm compressorinductor, 60 mm compressorexducer
- 50 mm turbine-inductor, 45 mm turbine-exducer
- GT2260S-turbocompressor
- Compleet montage met gekalibreerde elektrische actuator en aanvullende componenten voor OE-montage
- +17% stroom vergeleken met IS38 turbo (standaard VW Golf R)
- GTX Gen II compressorwiel aero
- Modern benzineturbinewiel aerodynamica gemaakt van een Mar-M-legering geschikt voor maximaal 1050?C
- Roestvrijstalen turbinehuis geschikt voor maximaal 1050?C
- Volledig machinaal bewerkte snelheidssensorpoort
- Nieuwste generatie glijlagers rotorgroep
- 360 graden druklager ? versterkt voor toepassing
De maximaal toegestane turbocompressorsnelheid is 185 krpm voor deze Stage 1 Turbo. Het gebruik van dit product boven de maximale snelheid van de turbocompressor is voor risico van de eigenaar en kan leiden tot schade en voortijdige uitval. Om de turbocompressor tijdens bedrijf tegen te hoge snelheid te beschermen, is er een snelheidssensorpoort in de compressorbehuizing aangebracht voor montage van snelheidssensor onderdeelnummers 781328-0003 (inclusief sensor en meter) en 781328-0004 (inclusief snelheidssensor). Snelheidssensoren worden apart verkocht.
*De prestatieresultaten van dit product zijn sterk afhankelijk van de aanpassingen en afstemming/kalibratie van uw voertuig. Het doelvermogen is strikt berekend op basis van de chokestroom van de compressorkaart (totaal turbovermogen), die het potenti?le vliegwielvermogen vertegenwoordigt.