opc_loader

Menu

VAG 1.8 2.0 TSI (MQB) Inlaatsysteem, Slang OEM, Rode slang

242,41
(Prijs excl. btw): 200,34
Voorraad:
0 items
Artikelnr:
LF-120-R-OEM

Performance turbo luchtinlaatsysteem VAG 1.8 2.0 TSI (MQB)!

Deze kit is ontworpen voor de veeleisende gebruiker met een hoog vermogen doelen en wil een schoon, bijna fabrieksachtig inlaatsysteem behouden!

Het do88 prestatie-luchtinlaatsysteem elimineert de knelpunten in het fabrieksluchtinlaatsysteem. Het onderste gedeelte van de fabrieksairbox ondersteunt gemakkelijk vermogensniveaus tot 500 pk. Maar het fabrieksairboxdeksel en de kanalen naar de turbo-inlaat zijn te beperkend voor hogere vermogensniveaus.
Daarom concentreerde do88 zich op het elimineren van de knelpunten in het airboxdeksel en de turbo-inlaatkanalen. Ons ontwerp is voorzien van een uit ??n stuk gevormd plastic gegoten bovenste luchtkastdeksel met een inlaatkanaal van 3 1/8" (80 mm) met perfect gladde overgangen om turbulentie en beperkingen v??r de turbo-inlaat enorm te verminderen.
Op deze manier kunnen we het bijna schoon houden luchtinlaatsysteem met fabriekslook en ondersteunt nog steeds hoge vermogensniveaus (tot 500 pk), 100% vastgeschroefd zonder aanpassingen aan de auto.

Het do88 luchtinlaatsysteem heeft een 44% betere luchtstroom dan de fabrieksinstallatie (compleet do88 inlaatsysteem met BMC luchtfilter en do88 turbo inlaatpijp. Geverifieerd in onze eigen SuperFlow SF-1020 flowbank (zie onderstaand diagram).

Ons inlaatsysteem is ontworpen om de doorstroming te verbeteren / de negatieve te verlagen druk en zuigen tegelijkertijd alleen koude lucht aan. Veel aftermarket-inlaatsystemen zuigen warme lucht uit de motorruimte, wat resulteert in een hoge IAT en daardoor verlies aan vermogen/prestaties. Onze oplossing houdt het fabriekssysteem voor verse luchtkanalen, wat echt koude lucht is inlaat.

do88 Performance Turbo-inlaatsysteem past op zowel auto's met als zonder secundaire luchtinjectie (SAI)-poort in het luchtkastdeksel.

Als optie in deze kit kunt u ervoor kiezen om een upgrade BMC high-flow paneelfilter op te nemen ter vervanging van het fabriekspapierfilter. Dit luchtfilter biedt een verhoogde doorstroming en perfecte filtratie. Een andere optie voor deze kit is om de do88 3" turbo-inlaatpijp toe te voegen om uw turbo-inlaatsysteem verder te upgraden. We raden aan om ons Performance Turbo-inlaatsysteem te gebruiken met onze 3"; inlaatpijp, aangezien deze op elkaar zijn afgestemd voor de best mogelijke uniforme flow.

do88 performance turbo luchtinlaatsysteem wordt geleverd als een compleet pakket met alle onderdelen die nodig zijn voor installatie.

Klik hier voor de installatiehandleiding!< br />
Wanneer u deze kit bestelt, moeten er drie keuzes worden gemaakt:

1. Luchtfilter:
Kies "BMC Paneelfilter" als u uw inlaatsysteem wilt bestellen met een bijpassend luchtfilter '
Kies "Zonder filter" als u het inlaatsysteem liever zonder luchtfilter bestelt.


2. Turbo-inlaatleiding:
Kies "Met inlaatpijp" als u de do88 3" (76 mm) Performance Turbo-inlaatpijp wilt gebruiken.
Kies "OEM" als u wilt dat de prestatie-inlaatkit past op de fabrieks 2,75" (70 mm) ) Turbo-inlaatpijp.
Kies "do88" als u wilt dat de prestatie-inlaatset past op de do88 3" (76 mm) turbo-inlaatpijp.

3. Kleur:
Er zijn drie verschillende slangkleuren beschikbaar: blauw / zwart / rood. Er zijn geen prestatieverschillen tussen de verschillende kleuren, kies welke kleur volgens u het beste bij uw auto past.


Past op:VW Golf (MK7, MK7.5)< br />Modeljaren: 2013-
Model: GTI, R, Clubsport, ED40, Golf, Sportwagen
Motor: 1.8 TSI, 2.0 TSI

VW Passat ( 3G)
Modeljaren: 2015-
Motor: 1.8 / 2.0 TSI

VW Tiguan (MK2)
Model bouwjaren: 2016-
Motor: 2.0 TSI

VW Arteon
Modeljaren: 2017-
Motor: 2.0 TSI

VW Jetta GLI (MK7)
Modeljaren: 2019-
Motor: 2.0 TSI

Audi A3 / S3 ( 8V)
Modeljaren: 2012-
Motor: 1.8 TFSI, 2.0 TFSI

Audi TT / TTS (8S)
Modeljaren: 2015-
Motor: 1.8 TFSI, 2.0 TFSI

SEAT Le?n / Cupra (MK3)
Modeljaren: 2013-< br />Motor: 1.8 TSI, 2.0 TSI

Skoda Octavia / VRS (MK3)
Modeljaren: 2013-
Motor: 1.8 TSI, 2.0 TSI

Skoda Superb (B8)
Modeljaren: 2015-
Motor: 1.8 TSI, 2.0 TSI
OEM-referentie:
5Q0129607AC, 5Q0129620B, 5Q0129654P
5Q0129654AE, 5Q0129654L, 5Q0129635L
5Q0129635P, 5Q0129635Q, 5Q0129634P


Dit diagram toont de luchtstroom bij verschillende drukvallen van het do88 turboluchtinlaatsysteem vergeleken met de OEM:


Geldt voor alle modellen: Dit product past NIET in auto's met luchtmassameter

VW Golf (MK7, MK7.5)

Modeljaren: 2013-

Model: GTI, R, Clubsport, ED40, Golf, Sportwagen

Motor: 1.8 TSI, 2.0 TSI

VW Passat (3G)

Modeljaren: 2015 -

Motor: 1.8 / 2.0 TSI

VW Tiguan (MK2)

Modeljaren: 2016-

Motor: 2.0 TSI< /p>

VW Arteon

Modeljaren: 2017-

Motor: 2.0 TSI

VW Jetta GLI (MK7)

Modeljaren: 2019-

Motor: 2.0 TSI

Audi A3 / S3 (8V)

Modeljaren: 2012-

Motor: 1.8 TFSI, 2.0 TFSI

Audi TT / TTS (8S)

Modeljaren: 2015-

Motor: 1.8 TFSI, 2.0 TFSI

>

SEAT León / Cupra (MK3)

Modeljaren: 2013-

Motor: 1.8 TSI, 2.0 TSI

Skoda Octavia / VRS (MK3)

Modeljaren: 2013-

Motor: 1.8 TSI, 2.0 TSI

Skoda Superb (B8)

Model bouwjaren: 2015-

Motor: 1.8 TSI, 2.0 TSI

5Q0129607AC

5Q0129620B

5Q0129654P

5Q0129654AE

5Q0129654L

5Q0129635L

5Q0129635P< /p>

5Q0129635Q

5Q0129634P

VAG 1.8 2.0 TSI (MQB) Inlaatsysteem, Slang OEM, Rode slang heeft nog geen reviews. Deel uw product ervaring en plaats een review.
Review plaatsen
VAG 1.8 2.0 TSI (MQB) Inlaatsysteem, Slang OEM, Rode slang
Review plaatsen

Meest recente reviews