Omschrijving
Luchtkanaalinlaat:
Om de lucht naar de remventilatie-uitlaat te transporteren, is een geschikte inlaat essentieel. De Supra heeft een luchtkanaal in de wielkast v??r het wiel, dat bedoeld is om de lucht de wielkast in te leiden. Om de lucht in de wielkast niet willekeurig te laten wervelen, hebben wij een verlenging van het luchtkanaal ontwikkeld, die met minimale inspanning kan worden ge?nstalleerd, de lucht rond het wiel geleidt en het luchtkanaal via een slang (aan de zijkant) met onze uitlaat verbindt. elke kant). Bij sommige modellen moet een klein stukje van de wielkastbekleding worden uitgesneden om ruimte te cre?ren voor het kanaal, zodat dit spanningsvrij kan worden gemonteerd.
Luchtkanaaluitlaat:
Hier Ook moet de remschijf zo centraal mogelijk staan om lucht te laten stromen. De remschijf van de Supra heeft een heel kleine cup, daarom hebben we besloten geen klassieke ankerplaat te ontwikkelen. Om echter gebruik te kunnen maken van het turbine-effect van de remschijf hebben wij een remkoelsysteem ontwikkeld dat op de wieldrager is gemonteerd en ongeacht de wielpositie naar het midden van de schijf stroomt. Het kan eenvoudig worden bevestigd met behulp van bestaande schroefpunten en zonder permanente wijzigingen aan het voertuig. Een groot voordeel ten opzichte van een nieuwe ankerplaat: ongeacht de wielpositie slingert het systeem niet. Dit betekent dat de slang niet permanent onder spanning staat en we de mogelijkheid hebben om de lucht via een zeer korte slang te transporteren en zo verliezen te verminderen.
Inbegrepen bij de levering:
1x luchtkanaalinlaat voor de vooras links
1x luchtkanaalinlaat voor de vooras rechts
1x luchtkanaaluitlaat voor de vooras links
1x luchtkanaal uitlaat voor de vooras rechts
< p>1x luchtslang (1 meter)
4x slangklemmen
Artikel is geschikt voor
Toyota Supra MK5
BMW Z4 G29 p>
Motorsportonderdelen zonder wegtoelating Wij wijzen er uitdrukkelijk op dat geen van onze te koop aangeboden producten originele voertuigonderdelen van de voertuigfabrikant BMW AG zijn , M GmbH, MINI, VAG of andere voertuigfabrikanten. Het benoemen van de voertuigmerken en -modellen dient alleen om het product te vinden en aan het juiste voertuigtype toe te wijzen.
De verschillende modellen vari?ren enigszins in de wielpositie, in combinatie met verschillende chassisgeometrie?n en wiel- en bandcombinaties. wordt het voor ons onmogelijk om alle varianten te behandelen. In het ergste geval zou het wiel bij volledige stuurhoek iets kunnen rusten (wat alleen het geval zou moeten zijn bij het parkeren), wat geen schade aan de band zou kunnen veroorzaken. In dit geval vragen wij u de laatste ? stuuromwentelingen achterwege te laten.
Wilt u meer weten over het product? Bekijk dan de video: