opc_loader

Wensenlijst

Carbotech

Carbotech

Hieronder vindt u meer technische informatie over onze compounds, neem contact op om de rembehoeften te bespreken en we kunnen een aanbeveling doen

 Bobcat ™ - Temperatuurzone: omgevingstemperatuur tot 426 ° C

De Carbotech Bobcat 1521 ™ is onze hoogwaardige straatcompound. Deze compound staat bekend om zijn geweldige release en modulatie, samen met een ongeëvenaarde rotorvriendelijkheid. Net als onze AX ™ & XP ™ -compounds is de Bobcat 1521 ™ een op keramiek gebaseerd wrijvingsmateriaal met minimale rotorschade en niet-corrosief stof. Bobcat biedt goede prestaties, zelfs bij koud gebruik, weinig stof en weinig geluid met een goede eerste beet. Ons Bobcat 1521 ™ -bereik begint bij omgevingstemperatuur en gaat tot 480 ° C, waardoor het een goed alternatief is voor vaak dure en onder presterende OE-pads. Deze compound wordt NIET aanbevolen voor normaal snel gebruik op de weg of voor gebruik op een baan, zie hieronder voor compounds die hiervoor beter geschikt zijn.

 AX6 ™ - Temperatuurzone: 10 ° C tot 537 ° C

De AX6 ™ is specifiek ontwikkeld voor Autocross-toepassingen in de VS. Een remmengsel met hoog koppel levert betrouwbare en consistente prestaties over een zeer breed bedrijfstemperatuurbereik van 10 ° C tot 537 ° C +. Geavanceerde samengestelde matrix biedt uitstekende initiële beet, hoge wrijvingscoëfficiënt en zeer progressieve remmodulatie en release. De AX6 ™ biedt een hoge fade bestendigheid, rotorvriendelijkheid bij alle temperaturen, uitstekende koude stopkracht met niet-corrosief stof. Als gevolg hiervan is AX6 ™ een goede keuze voor snelle weg- en beginnende circuit-dag rijders, waardoor het niet nodig is om de remblokken op de baan te vervangen. Veel bestuurders gebruiken de AX6 ™ ook voor gebruik op de weg, hoewel Carbotech het rijden op straat met AX6 ™ niet aanbeveelt vanwege mogelijk verhoogde niveaus van stof en lawaai. AX6 ™ is geen racecompound en mag niet als zodanig worden gebruikt en mag niet worden gebruikt door gemiddelde of gevorderde circuitdagrijders. Auto's van meer dan 300 pk en / of 1400 kg mogen AX6 ™ niet gebruiken voor hard track-gebruik.

XP8 ™ - Temperatuurzone: 90 ° C tot 676 ° C

De XP8 ™ is een nog hogere rem koppel compound met een breed bedrijfstemperatuurbereik van 90 ° C tot 740 ° C +. Carbotech XP8 ™ is de eerste van onze racecircuit blokjes met een indrukwekkende startbeet, zelfs bij racetemperaturen vanwege de hoge wrijvingscoëfficiënt en uitstekende modulatie- en release-eigenschappen. Dit in combinatie met een extreem hoge fade bestendigheid, zeer rotervriendelijk en niet-corrosief stof maken dit een perfecte keuze voor beginnende, halfgevorderde en gevorderde track day-gebruikers met elke band, en bewijst ook het pad naar keuze te zijn in de Britse sprint- en heuvelklimscène met veel klassewinningen en kampioenstitels. De XP8 ™ kan ook nog steeds veilig van en naar de baan worden gereden, hoewel Carbotech XP8 ™ over het algemeen niet aanbeveelt als een dagelijks gebruikte straatpad vanwege verhoogde niveaus van stof en lawaai, maar het is populair gebleken voor de snelle weggebruikers met hoge prestatie voertuigen die compromissen kunnen sluiten in hun zoektocht naar de remprestaties en controle die ze nodig hebben.

 XP10 ™ - Temperatuurzone: 110 ° C tot 800 ° C

De XP10 ™ is een zeer hoog initieel bijt-compound met een wrijvingscoëfficiënt en rotorvriendelijkheid ongeëvenaard in de industrie met een fade bestendigheid van meer dan 900 ° C. Vanwege het hoge niveau van wrijving en bijten, wordt dit materiaal aanbevolen voor auto's met een gewicht van ongeveer 900 kg of meer met semi-slick of slick banden. De XP10 ™ is ook ideaal voor bestuurders op gevorderd / instructeursniveau. Onze XP10 ™ behoudt nog steeds de veelgeprezen afgifte en uitstekende modulatie, rotorvriendelijkheid en niet-corrosief stof die alle Carbotech-compounds zo populair hebben gemaakt. XP10 ™ wordt niet aanbevolen als een dagelijks aangedreven straatpad vanwege mogelijk verhoogde niveaus van stof en lawaai, maar kan veilig worden gebruikt om van en naar het circuit te rijden vanwege de uitstekende controle en modulatie die het geeft, zelfs bij gebruik op de weg.

 XP12 ™ - Temperatuurzone: 120 ° C tot 1010 ° C

Nog een zeer succesvolle XP ™ -samenstelling met een uitstekende initiële beet-, koppel- en vervagingsweerstand boven de XP10 ™ -samenstelling. XP12 ™ heeft een temperatuurbereik van 121 ° C tot 1093 ° C +. De XP12 ™ heeft die uitstekende Carbotech-afgifte en -modulatie die alle andere Carbotech-compounds zo succesvol heeft gemaakt. De XP12 ™ wordt alleen aanbevolen voor ervaren / gevorderde bestuurders en is het meest effectief op racewagens die 1100kg of meer wegen met R-Compound-banden, of straatauto's die 1500kg of meer wegen voor stevig circuit gebruik. De XP12 ™ is rotor-agressiever dan XP10 ™, maar vergeleken met de concurrentie is de XP12 ™ nog steeds zeer rotorvriendelijk. XP12 ™ wordt NIET aanbevolen voor gebruik als een dagelijks aangedreven straatpad vanwege mogelijk verhoogde niveaus van stof en lawaai

XP20 ™ - Temperatuurzone: 135 ° C tot 1093 ° C

Een nieuwe stap in de zeer succesvolle XP ™ -serie. XP20 ™ is de vervanging voor de zeer succesvolle XP16 ™ -compound. Met een extreem agressieve initiële beet, lineaire koppelcurve en uitstekende vervagingsweerstand is de XP20 ™ nog steeds favoriet bij velen. XP20 ™ heeft een temperatuurbereik van 135 ° C tot 1093 ° C + en handhaaft onze traditie van het hebben van de uitstekende afgifte en modulatie die alle andere Carbotech ™ -compounds zo succesvol heeft gemaakt. De XP20 ™ is net als bij andere Carbotech ™ -componenten zeer rotervriendelijk. Carbotech ™ XP20 ™ wordt NIET aanbevolen voor gebruik als een dagelijks aangedreven straatpad vanwege mogelijk verhoogde niveaus van stof en lawaai

 XP24 ™ - Temperatuurzone: 204 ° C tot 1093 ° C

XP24 ™ is het toppunt van de extreem succesvolle XP ™ -serie ontwikkeld door Carbotech ™. Deze compound is gebaseerd op dezelfde basisprincipes die in alle andere Carbotech ™ -formuleringen bestaan. XP24 ™ heeft nog meer initiële beet, meer algemene beet en meer koppel, samen met de meest lineaire koppelcurve die we ooit hebben aangeboden. De thermische eigenschappen zijn van de hoogste Carbotech ™ -aanbiedingen samen met een van de hoogste wrijvingscoëfficiënten die door iedereen in de remindustrie worden aangeboden. Deze revolutionaire nieuwe compound is uiterst succesvol geweest met toepassingen met open wiel, gesloten wiel, sprint en endurance races. XP24 ™ heeft een temperatuurbereik van 204 ° C tot 1093 ° C. Carbotech ™ XP24 ™ wordt NIET aanbevolen voor gebruik als een dagelijks aangedreven straatpad vanwege mogelijk verhoogde niveaus van stof en lawaai samen met de nodige warmte die nodig is om goed te werken.

 RP2 ™ - Temperatuurzone: 121 ° C tot 878 ° C

De RP2 ™ -compound is ontwikkeld voor endurance-races op basis van onze zeer succesvolle formuleringen uit de XP ™ -serie. RP2 ™ is onze langst houdbare compound die wij aanbieden. RP2 ™ heeft een sterke initiële beet, iets minder modulatie dan onze XP12, maar behoudt nog steeds de rotorvriendelijkheid van onze XP ™ -series. Met een goede initiële beet en een van de meest consistente koppelcurves op de markt, is de RP2 ™ -compound gemakkelijk om een ​​consistente beet en koppel te behouden in de remzone. Grote fade bestendigheid met een temperatuurbereik van 121 ° C tot 898 ° C. Carbotech ™ RP2 ™ wordt NIET aanbevolen voor gebruik als een dagelijks aangedreven straatpad vanwege mogelijk verhoogde niveaus van stof en lawaai
 

Artikel 1 tot 1 (van de 1 artikelen). Resultaat:1
387,20
Carbotech sportieve remblokken in AX6 compound, vergelijkbaar met Ferodo DS2500, maar met hogere...
Artikel 1 tot 1 (van de 1 artikelen). Resultaat:1
Winkelwagen
Is dit iets voor u?