opc_loader
GiroDisc

Girodisc is een remtechnologiebedrijf dat zich toelegt op het ontwikkelen van hoogwaardige remprestaties en oplossingen van de hoogste kwaliteit.


  

Girodisc wordt geleid onder leiding van Martin Meade, die vijf jaar als ingenieur bij Porsche Engineering Services heeft gewerkt, waar hij een rol speelde bij de ontwikkeling van de huidige Porsche-technologie. Martin begon zijn engineeringcarrière in de luchtvaart en ontwikkelde gereedschappen en componenten voor speciale projecten. Voordat hij bij Porsche werkte, leerde Martin veel over voertuigontwerp en -technologieën door samen te werken met verschillende firma's voor voertuigontwerp en -ontwikkeling. Martin heeft een kritisch oog ontwikkeld en accepteert niets anders dan de beste kwaliteit.


  

Martin heeft hulp ingeroepen van belangrijke bronnen zoals een voormalige Road Testing-ingenieur en Design Engineer voor Brembo Noord-Amerika in de High Performance-divisie, Eric Dahl. Met lessen bij Brembo en ervaring in het ontwerpen van prototypen en racewagens heeft Eric een breed spectrum van technische mogelijkheden ontwikkeld in de wereld van hoogwaardige auto's, en met name de technologieën voor het ontwikkelen van remsystemen.

Girodisc ontwerpt en engineert de vervangende schijven na het documenteren en bestuderen van het OE-remsysteem en specifiek het schijfontwerp. Na het analyseren van de gegevens en het bepalen van de beste manier om het voordeel van de nieuwe schijf te maximaliseren, wordt het ontwerpproces uitgevoerd met behulp van 3D CAD-CAE (Computerondersteund opstellen, Computerondersteund engineering). Prototypes worden gebouwd en getest met een voertuig. Wanneer het Girodisc-team ervan overtuigd is dat de schijf de voor het voertuig vastgestelde doelen zal bereiken, wordt deze in beperkte hoeveelheden geproduceerd en voor verkoop vrijgegeven.
Girodisc gebruikt het samenbrengen van geleerde lessen en de nieuwste technologieën om de beste remsystemen voor uw project, raceauto of wegauto te ontwikkelen.

Girodisc Porsche 997 GT3 CUP   Girodisc replacement ring

stack of hats    Evo X front    rotors

Artikel 1 tot 4 (van de 4 artikelen). Resultaat:1
786,00
Remschijf voor de BMW M2, M3 en M4, F8* serie (Let op, de standaard schijf is 380mm). Betreft 1...
725,00
Remschijf voor de BMW M2, M3 en M4, F8* serie. Betreft 1 2-delige zwevende remschijf van zeer hoge...
732,05
Remschijf voor de Porsche 911 (996 en 997). Betreft 1 2-delige zwevende remschijf van zeer hoge...
665,00
Remschijf voor de Porsche 911 (996 en 997), Cayman en Boxster. Betreft 1 2-delige zwevende...
Artikel 1 tot 4 (van de 4 artikelen). Resultaat:1
Is dit iets voor u?
Winkelwagen