opc_loader

Wensenlijst

do88 Laadpijp, BMW F & G-Serie B48 B46, Supra mk5

Artikelnr: TR-400
(Prijs excl. btw) 290,30
351,26
Zet op wensenlijst
Voorraad
Voorraad:
  0  items
Beschrijving

Upgrade je motor met de do88 laadpijpset voor B48/B46, te vinden in BMW 230i, 330i en 430i en meer!

BMW gebruikt vaak plastic voor hun OEM-laadpijpen . Deze keuze is weliswaar kosteneffectief voor de fabrikant, maar is niet altijd geschikt voor het verwerken van perslucht. Naarmate het plastic ouder wordt of als de boost in uw auto toeneemt, zijn deze leidingen gevoelig voor defecten.

Een defecte laadleiding kan resulteren in een lager vermogen, ook wel de slappe modus genoemd, of de auto kan volledig worden uitgeschakeld , waardoor de leiding vervangen moet worden voordat deze opnieuw kan starten. Dit zou u mogelijk in de steek kunnen laten.

Er zijn veel aftermarket-laadleidingsets voor de B48-motor verkrijgbaar, maar naar onze mening zijn de meeste niet goed ontworpen. Veel concurrenten gebruiken een basisontwerp: twee buizen verbonden door een rechte, reducerende siliconenslang. Het is duidelijk dat ze het belang van het omgaan met de thermische beweging in dit systeem niet hebben begrepen. Een dergelijk ontwerp zal vrijwel zeker problemen veroorzaken waarbij de slang losschiet, omdat deze geen beweging door temperatuurveranderingen toestaat. Een veel voorkomende oplossing waar mensen aan denken is het strakker aandraaien van de klemmen, maar in de meeste gevallen zullen de buizen hierdoor breken omdat het klemoppervlak hierdoor vervormt.

Maar bij do88 hebben we voor een andere aanpak gekozen. Voor ons was het duidelijk dat het systeem een flexibele verbinding tussen de twee leidingen nodig heeft die de thermische uitzetting/krimping kan opvangen. Onze oplossing is een met aramide versterkte siliconenslang met 3 bulten. Dit slangontwerp maakt beweging in elke richting mogelijk zonder te vouwen of de verbindingen onder druk te zetten. Om ons ontwerp verder te versterken, zijn de buizen voorzien van CNC-gefreesde 6063 slangaansluituiteinden met een wanddikte van 3 mm. Deze slangverbindingen vervormen niet, zelfs niet bij te vast aangedraaide slangklemmen.

Onze laadleidingen zorgen niet alleen voor de duurzaamheid, maar verbeteren uiteraard ook de prestaties. We hebben onze buizen ontworpen met een grotere diameter en gladde doornbochten om de prestaties te verbeteren. De onderste buis meet 60 mm (2 3/8?;) en de bovenste buis 76 mm (3?;); ze verminderen effectief de drukval en verminderen de turbulentie.

Onze laadleiding, die verbinding maakt met het gasklephuis verbonden via de CNC-gefreesde flens, heeft twee 1/8 NPT-poorten die geschikt zijn voor methanolinjectie of uitlaten zoals een turbodruksensor. Daarnaast leveren we twee 1/8 NPT-stekkers voor degenen die ervoor kiezen deze poorten niet te gebruiken.

Eigenschappen:

  • Flexibele slangaansluiting in -tussen de bovenste en onderste laadleidingen waardoor beweging mogelijk is en wordt voorkomen dat de slang losschiet.
  • Speciaal ontworpen 3-bult gereduceerde siliconenslang, versterkt met aramideweefsel dat bestand is tegen hoge temperaturen en roestvrijstalen ringen aan de buitenkant.
  • Super hoge kwaliteit slangklemmen van Mikalor meegeleverd. Deze klemmen zijn voorzien van een binnenring in de klem die schade aan de slang voorkomt en de druk van de klem gelijkmatig over de slang verdeelt.
  • Betere luchtstroom en minder tegendruk voor uw motor!< /li>
  • XX% meer stroom dan OEM, met XXX CFM @ 150 mbar (2,17psi) vergeleken met de OEM XXX CFM.
  • CNC-gefreesde slangaansluitingen met bijpassende binnendiameter op de buis die een vervormingsveilig slangklemoppervlak.
  • CNC-gefreesde MAP-sensornop-, turbo- en gasklephuisaansluitingen.
  • CNC-gefreesde (2x) 1/8 NPT-aansluitingen, perfect voor methanolinjectie of als uitgangen voor bijvoorbeeld een boostdruksensor.
  • Twee 1/8 NPT-pluggen worden meegeleverd als u de poorten niet gebruikt.
  • Doorn-gebogen 60 mm (2 3/8?;) en 76 mm (3?;) laadleidingen bedekt met een stijlvolle zwarte poedercoating.
  • Heeft geen invloed op de motorkap.
  • Inclusief alle hardware en instructies voor volledige installatie
Extra informatie

Toyota GR Supra MK5 (A90)

Motor: B48

Modeljaren: 05/2019 -

BMW 1' 120i 125i (F20 F21)

Motor: B48

Modeljaren: 09/2015 -

BMW 2' 220i 230i 230iX (F22 F23)

Motor: B48 B46< /p>

Modeljaren: 09/2015 -

BMW 3' 320i 320iX 330i 330iX 330e (F30 F31 F34)

Motor: B48 B46

Modeljaren: 09/2014 -

BMW 3' 320i 320iX 330i 330iX 330e (G20 G21)

Motor: B48 B46

Modeljaren: 10/ 2017 -

BMW 4' 420i 420iX 430i 430iX 330e (F32 F33 F36)

Motor: B48 B46

Modeljaren: 03/2015 -

BMW 5' 520i 530e 530eX 530i 530iX (G30 G31)

Motor: B48 B46

Modeljaren: 10/2015 -

BMW 6 ' 630i (G32)

Motor: B48

Modeljaren: 10/2016 -

BMW 7' 730i 740e 730Li 740eX 740LeX (G11 G12)

Motor: B48

Modeljaren: 12/2014 -

BMW Z4 20i 30i (G29)

Motor: B48 B46

>

Modeljaren: 10/2017 -

13718601683

Beoordelingen ()
do88 Laadpijp, BMW F & G-Serie B48 B46, Supra mk5 heeft nog geen reviews. Deel uw product ervaring en plaats een review.
do88 Laadpijp, BMW F & G-Serie B48 B46, Supra mk5


Aanbevolen artikelen:

788,92
Technische gegevens. SACHS Performance "Racing"-koppelingset voor een voordelige...
727,45
Technische gegevens: SACHS Performance koppelingset voor een voordelige prijs, bestaand uit de...
912,34
De CSF Charge Cooler Water Radiator AKA Heat Exchanger is de meest technologisch geavanceerde op de...

Alternatieve artikelen:

14,73 9,28
Royal Purple® Max EZ® is een geavanceerde stuurbekrachtigingsvloeistof die is ontworpen om...
13,92
Set van zuiger ringen voor 2 zuigers. Complete set. Geschik voor 84mm boring.
25,37
King SV drijfstang lagers voor BMW N20 N26 N52 N54 N55 en S55 motoren SV/GPC –...
45,62 38,77
Inzetset voor motorsteun Toepasbaar op: Merk: BMW Model: 1 Series Uitvoering: E81, E82, E87...
328,79
bout lagerbok krukas Main Stud Kit Mini 1.6L (N12-N14-N16-N18) Kit 201-5401zie extra informatie...
598,95
Toyota GR Supra / BMW B58 Super-dempers      ATI's Superdemper voor...
Winkelwagen
Is dit iets voor u?