Beschrijving
Met deze kit hebben we een manier gevonden om de remmen van de Fiat Abarth zo effici?nt mogelijk te koelen en gebruik te maken van een slijtagevrije installatie van de slang.
De wielpositie is hierop geen invloed Beweging van de slang.De meest effici?nte manier om hiervoor de maximale volumestroom af te tappen is en blijft aan de voorkant van het voertuig. Dit passen wij ook toe in de Abarth door plug & play trechters te ontwikkelen voor de zijopeningen van de bumper. De inlaten hebben de juiste kromming voor een botsingsvrije slangmontage.
Uitlaat: Ook hier moet de lucht zo centraal mogelijk naar de remschijf stromen. De remschijf van de Abarth heeft geen grote pot. Een klassieke oplossing met behulp van een ankerplaat resulteerde erin dat het binnenoppervlak van de wrijvingsschijf aan ??n zijde werd gekoeld. Om het turbine-effect van de remschijf te benutten, hebben we echter een remkoelsysteem ontwikkeld dat op het vorkbeen is gemonteerd en naar het midden van de schijf stroomt, ongeacht de wielpositie. Hij kan eenvoudig worden bevestigd met de bestaande borgpennen en zonder permanente wijzigingen aan het voertuig.
Inbegrepen bij de levering:
1x luchtkanaaluitlaat links
1x luchtkanaaluitgang rechts
1x luchtkanaalingang links
1x luchtkanaalingang rechts
1x slang (1 meter)
4x bevestigingsklemmen
Artikel is geschikt voor
Fiat Abarth
Motorsportonderdelen zonder straatgoedkeuring Wij wijzen u er uitdrukkelijk op dat geen van onze producten voor te koop zijn originele voertuigonderdelen van de voertuigfabrikanten BMW AG, M GmbH, MINI, VAG of van andere voertuigfabrikanten. Het benoemen van de voertuigmerken en -modellen dient alleen om het product te vinden en aan het juiste voertuigtype toe te wijzen.
De verschillende modellen vari?ren enigszins in de wielpositie, in combinatie met verschillende chassisgeometrie?n en wiel- en bandcombinaties. wordt het voor ons onmogelijk om alle varianten te behandelen. In het ergste geval zou het wiel bij volledige stuurhoek iets kunnen rusten (wat alleen het geval zou moeten zijn bij het parkeren), wat geen schade aan de band zou kunnen veroorzaken. In dit geval werd ons gevraagd de laatste ? stuuromwentelingen achterwege te laten.