opc_loader

Hawk HP Plus Achterzijde HB227N.630

Artikelnr: HB227N.630
127,00
x
Artikelnummers
SKU:
1f
Voorraad
Voorraad:
 1 items
Verzendmethode
Pakketbezorging (1 of 2 werkdagen indien voorradig):
7,50
Levertijd:
1 of 2 werkdagen indien voorradig
Beschrijving

De Hawk HP Plus compound set voor o.a. de E46 325i achteras. Set bevat 4 remblokjes.

Zowel geschikt voor sportief straatgebruik als licht circuit gebruik.

Hawk nr: HB227N.630

Past op:

Past op:

BMW 316   1.8 (E46) 2001-2006
BMW 316   1.9 (E46) 99-2001
BMW 318 1.9 (E46) 98-99
BMW 318 1.9 (E46) 99-2001
BMW 318 2.0 (E46) 2001-2007
BMW 318 2.0 TD (E46) 2002-2006
BMW 320 2.0 (E46) 99-2000
BMW 320 2.2 (E46) 2000-2007
BMW 320 2.0 TD (E46) 99-2007
BMW 323 2.5 (E46) 98-2000
BMW 325 2.5 (E46) 2000-2007
BMW 328 2.8 (E36) 95-2000
BMW 328 2.8 (E46) 98-2000
BMW Z3 1.9  97-2003
BMW Z3 2.0 99-2000
BMW Z3 2.2 2000-2003
BMW Z3 2.8  97-98
BMW Z3 2.8  98-2000
BMW Z3 3.0 2000-2003
BMW Z4  2.0 (E85) 2005-2009
BMW Z4  2.2 (E85) 2003-2009
BMW Z4  2.5 (E85) 2003-2009
BMW Z4  3.0 (E85) 2003-2009
BMW Z4  3.0 Si (E85) 2006-2009
BMW Z4  3.0 Si (E86) 2006-2008
Extra informatie

DTC-70 (U)

Extreem hoog koppel race compound met een zeer hoge initiële beet. Ontworpen als het meest controleerbare raceremblok dat er is. Bestemd voor zwaardere sedans en formulewagens met brede banden en downforce. Deze compound werkt het beste als het erg heet is. Alleen beschikbaar voor een beperkte selectie van populaire remklauwen. Aanbevolen voor Trans-Am, GT1, CART, Formula Atlantic, F3000 en Sports Prototypes. 400-1600 ° F.

 
DTC-60 (G)

Hoog koppel met hoge initiële beet. DTC-60 is ontwikkeld als een achterblokje voor gebruik met DTC-70 aan de voorzijde, maar het is ook populair geworden als voorblokje bij lichtere auto's. Alleen beschikbaar voor een beperkte selectie van populaire remklauwen. Aanbevolen voor Trans-Am, GT1, CART, Formula Atlantic, F2000, F3000 en Sports Prototypes. 400-1600 ° F.

 
DTC-50 (V)

Racing-compound met hoog koppel en hoge initiële beet. DTC-50 overbrugt de kloof tussen DTC-60 en DTC-30. Zeer breed temperatuurbereik met een voorspelbare toename van wrijving. Hoge temperatuurbestendigheid maakt DTC-50 een favoriete keuze in duursport. Aanbevolen voor vintage Trans-Am, Formula Atlantic, F2000, F3000, Pro Sports Prototypes en super trucks in het stadion. 300-1400 ° F.

 
DTC-30 (W)

Racingmengsel met middelgroot koppel dat speciaal is ontworpen voor races op onverharde wegen. De soepele beet, het regelbare koppel en de superieure ontgrendeling zijn afgestemd op de eisen van vuil. Effectiviteit bij lage temperaturen maakt het ook geweldig voor grind. Aanbevolen voor vuilcircuits en grindrally's. 100-1200 ° F.

 
DTC-05 (H)

Racing-compound met laag koppel, speciaal ontworpen voor racecircuits op onverharde wegen. Soepel, voorspelbaar koppel met een temperatuurbereik iets hoger dan OEM-pads. Aanbevolen voor dirt circle-track (Midgets, Modifieds) en track day-evenementen. 100-700 ° F.

 
HT 14 (V) *

Zeer hoog koppel met hoge initiële beet voor auto's met hoge downforce en veel grip. Aanbevolen in Trans-Am, GT1, CART, Formula Atlantic, F2000, F3000 en Sports Prototypes. 300-1600 ° F. * Vervangen door DTC-50-compound.

 
HT 10 (S)

Hoog koppel met een soepele eerste beet. Werkt goed als een achterblokje met HT 14 vooraan. Aanbevolen voor sedans, sportracers en formule-auto's met downforce, waaronder GT, Formula Atlantic, F2000, F3000, S2000, CSR en DSR. 300-1600 ° F.

 
Blauw (e)

Middel / Hoog koppelmengsel met middelmatige beginbeet. Het brede temperatuurbereik en de goede remmodulatie maken het het # 1 remblokmateriaal voor SCCA. Aanbevolen voor productie, IT, F2000, Formula Ford, S2000, CSR en DSR. 250-1000 ° F.

 
Zwart (M)

Racingcompound met middelgroot koppel en hoge startbeet. Zwart is een goed, multifunctioneel raceplatform. Vereist een zachte eerste keer intrappen van het rempedaal om vergrendeling te voorkomen. Aanbevolen voor zeer lichte sedans, kleine formule-auto's en sportracers. 100-900 ° F.

 
HP Plus (N)

Ontworpen als een autocross (Solo II) en circuitdag (Solo I) compound. Zeer breed temperatuurbereik maakt het geschikt voor alle vormen van autocross, maar toch straat bruikbaar. Verwacht een toename van stof, lawaai en rotorslijtage. 100-800 ° F.

 
HPS (F)

HPS = High Performance Street. Deze compound zal OEM-pads overtreffen zonder straatmanieren op te offeren. Een goede keuze voor Solo II; ook aanbevolen voor amateur tot halfgevorderde dragrace. Effectief van ijskoud.

Beoordelingen (0)
Hawk HP Plus Achterzijde HB227N.630 heeft nog geen reviews. Deel uw product ervaring en plaats een review.

Aanbevolen artikelen:

129,00
Standaard sportieve straat remblokken voor de wilwood DynaPro 6 (remklauw van de E30 big brake...
259,00
Race remblokken voor de wilwood DynaPro 6 (remklauw van de E30 big brake...
135,00
Hawk DTC30 race remblokken voor Wilwood 7912. Past in onze Wilwood BBK voor E30, E21 en E9...
71,96
StopTech Sport remblokken (prefix 309) voor de BMW E30 (Niet M3). Hoge MOT om faden te...
139,00
Sportieve straat remblokken voor de wilwood DynaPro 6 (remklauw van de E30 big brake kit). Dit...
134,00 104,00
De DS2500 serie is uitermate geschikt voor sportief straatgebruik en gebruik op het circuit. De...

Alternatieve artikelen:

77,44
StopTech® Street Brake Pads (prefix 308) Voor de BMW E30 achteras (Niet M3)   Volledig...
69,00
StopTech® Street Brake Pads (prefix 308) Voor de BMW E30 vooras (Niet M3)   Volledig...
159,00
Zimmerman geventileerde remschijf. Deze staan bekend om de goede hittebestendigheid zonder krom te...
154,00 120,00
De Hawk HP Plus compound set voor de E30 achteras. Set bevat 4 remblokjes. Zowel geschikt voor...
135,00
Hawk DTC30 race remblokken voor Wilwood 7912. Past in onze Wilwood BBK voor E30, E21 en E9...
139,00
Sportieve straat remblokken voor de wilwood DynaPro 6 (remklauw van de E30 big brake kit). Dit...
Is dit iets voor u?
Winkelwagen
Laatst bekeken items