opc_loader

Wensenlijst

GFB, DV+ T9355 (geschikt voor 1.4 TSI Twin Charged-motoren)

Artikelnr: T9355
(Prijs excl. btw) 134,59
162,85
Zet op wensenlijst
Voorraad
Voorraad:
  0  items
Beschrijving

Introductie van de nieuwe DV+ voor 1.4TSI

Twin ChargedEngines!

T9355 Feature3641

GFB's DV+ oplossing kon' Het kan niet eenvoudiger: behoud wat werkt en vervang wat niet werkt.

Wereldwijd patent en ontwerpoctrooi aangevraagd

  • Behoudt de fabrieksmagneetspoel voor naadloze integratie
  • < li>Vervangt plastic kleponderdelen door metaal voor betrouwbaarheid en sterkte bij afgebroken motoren
  • Direct-fit vervanging met de TMS-voordelen van GFB
  • Exclusief ?voorgestuurd?; klepmechanisme voor snelle respons bij hoge boost

GFB breidt het DV+-assortiment uit met een direct passende oplossing voor de zwakke fabrieksomschakelklep die op veel Europese voertuigen wordt gebruikt.

De De magneetspoel zelf van de in de fabriek gemonteerde klep is geweldig (de ECU opent hem sneller dan welke pneumatische klep dan ook, dus waarom vervangen?), Het zwakke punt is echter het klepmechanisme zelf. GFB's DV+ lost dit probleem op door alleen de klep te vervangen onderdelen met een behuizing van geanodiseerd aluminium voorzien van een koperen zuiger die volgens nauwkeurige toleranties is bewerkt.

Het eindresultaat is een scherpere gasrespons, een bliksemsnelle klepbediening, en hij kan zoveel boost vasthouden als je maar kunt bedenken Het. Lees alles over het DV+-verhaal op de volgende pagina.

feature-2

Bij de producten van andere fabrikanten wordt het hele systeem vervangen door een traditionele pneumatische klep, waarvoor lange vacu?mslangen en extra onderdelen nodig zijn voor het aanboren van het vacu?m van het inlaatspruitstuk, plus een andere magneetklep om de pneumatische klep te bedienen of een ballastweerstand om op de OE-kabelboom aan te sluiten. Al deze extra items resulteren in een product dat langzamer, minder responsief, duurder is en veel langer duurt om te installeren.

De DV+ oplossing van GFB daarentegen is responsiever, goedkoper, gemakkelijker te installeren en veroorzaakt geen compressorpiek/turboflutter. Oh, en er zijn geen andere veren of frequente herbouwingen voor nodig.

Het DV+ verhaal: betere prestaties - betrouwbaarder

Exploded view labels snagit

Veel recente Europese auto's maken gebruik van door de ECU aangestuurde magneetventielen. Dit is een goed concept omdat de klep heel snel kan reageren en alleen opengaat als dat nodig is.

Er zijn echter enkele problemen met deze kleppen. Er zijn doorgaans twee typen elektromagnetisch bediende omschakelkleppen die standaard worden aangetroffen op VAG- en Europese auto's, en beide hebben hun tekortkomingen.

< td>

feature-4

Veelvoorkomend OE-probleem nr. 1
Het is algemeen bekend dat diafragmatypes scheuren, vooral wanneer de boost en temperatuur toenemen als gevolg van chiptuning.

feature-5

Veel voorkomend OE-probleem nr. 2
Het plastic zuigertype lekt veel meer dan de meeste mensen zich realiseren (door ontwerp, niet door slijtage), en sluit niet altijd na het schakelen met een hoge versnelling.

Bovendien is in beide gevallen de soleno?de op de OE-omstelling direct verbonden met het klepmechanisme, wat niet ideaal is omdat noch deze, noch de terugstelveer sterk genoeg zijn om de klep bij hoge druk betrouwbaar te openen en te sluiten.

Met dit soort problemen begrijp je waarom andere aftermarket-fabrikanten neem aan dat de beste oplossing het volledig vervangen van de fabrieksomleider is. Hoewel hun vervangingskits misschien sterker zijn dan de fabrieksomleider, rechtvaardigen hun langzamere reactiesnelheid en lagere stroom de extra kosten en complexiteit helaas niet - meer een compromis dan een oplossing.

GFB heeft een oplossing gevonden. andere aanpak om een complete oplossing te leveren die bestaande problemen oplost en de prestaties verbetert, zonder compromissen of een flink prijskaartje.

De DV+ pakt de klepproblemen in de fabriek aan met een zeer eenvoudige en elegante oplossing. Door de fabriekssoleno?de te behouden blijven alle voordelen van het standaardsysteem behouden, en het vervangen van de kleponderdelen door onverwoestbare metalen componenten zorgt voor sterkte en betrouwbaarheid, ongeacht hoeveel boost je geeft.

Dat is nog niet alles. In plaats van de soleno?de te gebruiken om de klep rechtstreeks te bedienen, hebben we een unieke ?pilot-actuation? ge?ntroduceerd; systeem. Dit betekent dat de soleno?de de luchtdruk regelt die wordt gebruikt om de zuiger te openen en te sluiten, dus het maakt niet uit hoeveel kracht je er doorheen duwt, de DV+ zal betrouwbaar openen en sluiten zonder ooit de mogelijkheden van de soleno?de te overschrijden.

Deze functie verbetert ook het fabriekssysteem door de klep geleidelijk te openen als reactie op de boostdruk, zodat deze alleen zo ver open gaat als nodig is om de klus te klaren (de fabrieksklep gaat eenvoudig open en dicht, hij kan niet gedeeltelijk openen als er een boost wordt gegeven de druk is laag), wat resulteert in een betere gasrespons.

Onnodige vervangingssets vormen een compromis, geen oplossing

feature-6

Patent- en ontwerpoctrooien aangevraagd

Past op:

VW 1.4 TSI Twin Charged Mk3 118 kW benzinemotor FWD Coup? vanaf 06/06
VW Kever 1.4 TSI Twin Charged 5C1 118 kW benzinemotor FWD Hatchback vanaf 10/11
VW Kever 1.4 TSI Twin Charged 5C7 118 kW benzinemotor FWD Cabriolet 12/11-on
AUDI 8X (2011-on) 1.4 TSI Twincharger 8XA, 8XF 136 kW benzinemotor FWD Hatchback 11/11-on
AUDI 8X (vanaf 2011) 1.4 TSI Twincharger 8X1, 8XK 136 kW benzinemotor FWD Hatchback vanaf 01/11
VW Golf 1.4 TSI Twin Charged 517 118 kW benzinemotor FWD Cabriolet vanaf 07/11
VW Golf 1.4 TSI Twin Charged AJ5 118 kW benzinemotor FWD Wagon 07/09-07/13
VW Golf 1.4 TSI Twin Charged 1K1 125 kW benzinemotor FWD Hatchback 11/05-11/08
VW Golf 1.4 TSI Twin Charged 5K1 118 kW benzinemotor FWD Hatchback 10/08-11/12
VW Jetta 1.4 TSI Twin Charged 1K2 118 kW benzinemotor FWD Sedan 07/08-10/10
VW Jetta 1.4 TSI Twin Charged 162, 163 118 kW Benzinemotor FWD Sedan 04/11-on
VW Polo GTI (1.4 TSI Twincharger 2010-2014) 6R, 6C 132 kW Benzinemotor FWD Hatchback 05/10-on
VW Tiguan 1.4 TSI Twin Charged 5N_ 118 kW Benzine Motor voorwielaandrijving Gesloten terreinwagen vanaf 05/11
SEAT Ibiza FR/Cupra 6J 1.4TSI twin-charged 09-on 6J 110 kW benzinemotor FWD Hatchback vanaf 05/09
SEAT Ibiza FR/Cupra 6J 1.4TSI twin-charged vanaf 09/09 6J 132 kW benzinemotor FWD Hatchback vanaf 05/09
Beoordelingen ()
GFB, DV+ T9355 (geschikt voor 1.4 TSI Twin Charged-motoren) heeft nog geen reviews. Deel uw product ervaring en plaats een review.
GFB, DV+ T9355 (geschikt voor 1.4 TSI Twin Charged-motoren)


Aanbevolen artikelen:

23,61
Referentie: 221869B Onderste inzetstuk voor motorsteun Fit: Audi A3 II 03-12 TT II 07-14 Zitplaats...
559,00
Originele koppelingset van SACHS Performance voor eenvoudige montage op het in serie...
23,61
Referentie: 221868B Onderste inzetstuk voor motorsteun Fit: Audi A3 II 03-12 TT II 07-14 Zitplaats...
26,56
Referentie: 221868A Onderste motorsteun inzetstuk SPORT Fit: Audi A3 II 03-12 TT II 07-14 Zitplaats...

Alternatieve artikelen:

26,56
Referentie: 221868A Onderste motorsteun inzetstuk SPORT Fit: Audi A3 II 03-12 TT II 07-14 Zitplaats...
Winkelwagen
Is dit iets voor u?
21,66