opc_loader

Wensenlijst

Beste bezoeker, om 14:00 (7 mei 2024) zal deze website tijdelijk offline zijn i.v.m. onderhoud. Wij zien u graag om 14:30 terug op onze vernieuwde webshop!

LD Facelift (2015+) Dodge Charger/Challenger/Chrysler 300 Cardanas tussenaslager steun upgrade (CHR01A0)

Artikelnr: CHR01A0

Voeg modeltype, bouwjaar, versnellingsbaktype en achterwielaandrijving of 4WD toe aan de orderopmerking

(Prijs excl. btw) 314,99
381,14
Zet op wensenlijst
Voorraad
Voorraad:
  0  items
Beschrijving

HET PROBLEEM

De steunlagerdrager wat origineel gemonteerd zit, houdt de aandrijfas op zijn plaats met rubber dat zo dun is dat ongeveer 20 lbs kracht hem van het midden naar het einde van zijn slag verplaatst. Hoewel dat geweldig is om ervoor te zorgen dat geen NVH de cabine bereikt, houdt het het lager niet goed gecentreerd onder belasting, zorgt het ervoor dat het lager na verloop van tijd doorbuigt en de uitlijning van de aandrijfas bederft, en veroorzaakt het speling in de aandrijflijn tijdens schakelen en gas geven. Na verloop van tijd zakt de OEM-bus door en wordt broos, uiteindelijk droogrot en barsten. Zelfs bij de best bewaarde auto's kan de standaardbus binnen 5-10 jaar barsten vertonen. Wanneer de bus loslaat, kan dit leiden tot overmatige trillingen en klonteren, en meer spanning op het lager leggen. Om het nog erger te maken, is de standaarddrager gegoten op het middensteunlager, dus het is niet eenvoudig te vervangen zonder speciaal gereedschap.

De eerste video hieronder is opgenomen op een Audi en de 2e op een BMW, maar het ontwerp van de OEM-carrier van Chrysler (en alle anderen) is vergelijkbaar. De as wordt niet goed ondersteund door de zachte OEM-drager, dus hij mag tijdens snel laden en lossen uit het midden bewegen. De tweede video toont een vergelijking van hoeveel een OEM-drager geeft onder belasting en de verbetering met de JXB-drager.

DE OPLOSSING

Deze verbeterde eenheid houdt de aandrijfas altijd stevig op zijn plaats keer, en de solide constructie zorgt ervoor dat het nooit zal verslijten. De dikke bussen zorgen ervoor dat de aandrijfas niet uit het midden kan bewegen, waardoor de aandrijfas te allen tijde uitgelijnd blijft.

DE BUSSEN

Er zijn twee opties beschikbaar voor de bussen, die beide vele malen beter zijn dan de voorraad bus. We hebben goed gelet op de NVH-niveaus die bij deze upgrade horen. Na uitgebreide ontwerpherhalingen hebben we op maat gemaakte isolatorbussen bedacht die de drager scheiden van de carrosserie van het voertuig en bevestigingsmateriaal. Deze dragers verlagen het NVH-niveau aanzienlijk.

De straatbussen absorberen het grootste deel van de NVH van de aandrijflijn. Bij sommige snelheden is wat lichte NVH mogelijk in de vorm van een zachte brom. Met een aangepaste uitlaat of open ruiten hoor je het waarschijnlijk nooit.

De circuit bussen zijn voor diegenen die compromisloze prestaties van de aandrijflijn willen. Deze kunnen een aanzienlijke hoeveelheid cabinegeluid veroorzaken. Weet je niet zeker wat voor jou is? Ze zijn uitwisselbaar, dus u kunt ze allebei proberen.

INSTALLATIE

Voor de installatie hoeft de aandrijfas niet te worden verwijderd. Het 2-delige ontwerp klemt zich om het OEM-lager. De oude drager moet worden verwijderd, dus een snijgereedschap is vereist. Hieronder ziet u de installatie van dit onderdeel op een Charger Hellcat uit 2018. De exacte stappen om toegang te krijgen tot de drager verschillen enigszins per model, maar het verwijderen en installeren van de nieuwe drager is hetzelfde. De basisstappen zijn:

Verwijder eventuele beugels of spatschermen die het verwijderen van de uitlaat en het hitteschild verhinderen

Verwijder of verlaag de uitlaat in het gebied van het middelste steunlager

Verwijder de hitte afscherming middensteunlager

OEM-drager afsnijden en rubberen steunmateriaal met scheermesje verwijderen, waarbij de basislaag van rubber op het lager intact blijft

Nieuwe drager rond OEM-lager klemmen

MONTAGE

Dodge Charger 7e generatie facelift (2015-2022)

Dodge Challenger 3e generatie facelift (2015-2022)

Chrysler 300 2e generatie facelift (2015-2022)

Onderdeelnummers

Volledige sets

Straat - CHR01A0-S

circuit - CHR01A0-T

Beide - CHR01A0-B

Reserve bussenpakketten

Straat - BSH04A0

Circuit - BSH04A1

Beoordelingen ()
LD Facelift (2015+) Dodge Charger/Challenger/Chrysler 300 Cardanas tussenaslager steun upgrade (CHR01A0) heeft nog geen reviews. Deel uw product ervaring en plaats een review.
LD Facelift (2015+) Dodge Charger/Challenger/Chrysler 300 Cardanas tussenaslager steun upgrade (CHR01A0)


Aanbevolen artikelen:

68,28
Vliegwielbout Flywheel Bolt Kit Dodge hemi 5.7/6.1L 8 pieces Kit 147-2801zie extra informatie...
39,40 24,82
Max ATF is een synthetische, hoge prestatie, automatische transmissie vloeistof. Zijn lage...
45,00 38,25
OS-250R Volledig synthetische gear olie OS 250R is speciaal geformuleerd op basis van de hoogste...
1.587,35
Dodge Magnum challenger charger srt8 5.7 6.1 hemi 5 snelheid auto 215 Torsen sper...
29,04 18,30
Als een sper geluid begint te maken in korte bochten en bij parkeren of zelfs bokt is het vaak het...
485,00 249,00
ZF 8HP service kit. Origineel van ZF zelf. Geschikt voor de ZF 8-versnelling...

Alternatieve artikelen:

1.454,52
Wavetrac torsen sperWavetrac is het enige torsen sper differentieel op de markt dat niet alle...
45,00 38,25
OS-250R Volledig synthetische gear olie OS 250R is speciaal geformuleerd op basis van de hoogste...
427,13
Aluminium carterpan voor ALLE (merken en modellen achter of 4 wiel aangedreven modellen)...
28,39
bout drukgroep Pressure Plate (Clutch Cover) Bolt Kit Chrysler/Dodge 5.7 & 6.1L Hemi V8 hex Kit...
67,03
bout drukgroep Flexplate Bolt Kit Dodge Hemi 5.7 6.1L & 6.4L V8 8 pieces Kit 147-2902zie extra...
1.578,47
OS Superlock sperdifferentieel - Wat is dit voor sperdifferentieel? Het betreft...
Winkelwagen