Omschrijving
Let op: De gehele set is afgebeeld op de foto's. Alleen de inlaten worden hier aangeboden
*De complete set inclusief de uitlaten en slangen vindt u ook hier in de winkel*
Luchtkanaalinlaat
Om de lucht die moet stromen Om de remventilatie-uitlaat te transporteren, is een geschikte inlaat essentieel. De I30N v??r de facelift heeft af fabriek al inlaatkanalen in de voorbumper, maar deze eindigen in het midden van de wielkast. Tot nu toe hebben we deze kanalen gebruikt om de lucht in de wielkast niet willekeurig te laten wervelen. We hebben een uitbreiding van het luchtkanaal ontwikkeld, die met minimale inspanning kan worden ge?nstalleerd en wordt aangesloten op de uitlaat.
Generatie 2: Nieuw ontwerp en koolstofversterkt!
De tweede generatie, die nu verkrijgbaar is, maakt het mogelijk de OEM-kanalen te behouden omdat we inlaattrechters voor het vorkbeen hebben ontwikkeld. Deze worden eenvoudig onder de draagarm geschroefd en hebben een opening door de draagarm met slangaansluiting om met een korte luchtslang het luchtinlaatvlak met de ankerplaat te verbinden.
De voordelen liggen voor de hand: een kortere slang kan worden gebruikt om minder stromingsverliezen te genereren. Ook is het systeem hierdoor slijtvaster en veroorzaken volledige stuurwielhoeken geen schade meer aan de slang. Het laatste voordeel is de eenvoudige installatie.
Inbegrepen:
1x inlaatkanaal links
1x inlaatkanaal rechts
Dit artikel is geschikt voor
Hyundai I30N v??r facelift en facelift
Motorsportonderdelen zonder straatgoedkeuring Wij wijzen er uitdrukkelijk op dat geen van onze te koop aangeboden producten originele voertuigonderdelen van de voertuigfabrikanten zijn BMW AG, M GmbH, MINI, VAG of andere voertuigfabrikanten. Het benoemen van de voertuigmerken en -modellen dient alleen om het product te vinden en aan het juiste voertuigtype toe te wijzen.
De verschillende modellen vari?ren enigszins in de wielpositie, in combinatie met verschillende chassisgeometrie?n en wiel- en bandcombinaties. wordt het voor ons onmogelijk om alle varianten te behandelen. In het ergste geval zou het wiel bij volledige stuurhoek iets kunnen rusten (wat alleen het geval zou moeten zijn bij het parkeren), wat geen schade aan de band zou kunnen veroorzaken. In dit geval werd ons gevraagd de laatste ? stuuromwentelingen achterwege te laten.