Met name: G20-G43 (3 en 4 cilinder turbo modellen, zwaardere modellen ook mogelijk op aanvraag) Z4, en Supra 2.0
Als u last heeft van bijgeluiden zoals zingen/ratelen van het differentieel dan is hoogstwaarschijnlijk een van de lagers versleten. Dit is het zwakke punt van dit soort differentiëlen. Wij kunnen uw differentieel volledig reviseren, dus nieuwe lagers, keerringen, cups, etc. Op deze manier hoeft u zich geen zorgen te maken over dat het differentieel weer kapot gaat, zoals bij veel gebruikte of niet volledig gereviseerde exemplaren zal gebeuren. Het differentieel wordt standaard gestraald en gespoten zodat het wordt geleverd zoals op de voorbeeldfoto.
Het 190AL heeft uit de fabriek een intern smerings probleem wat kan leiden tot extreme lager slijtage en daardoor het stuk lopen van het differentieel. Het is niet geheel onverstandig om je differentieel te laten reviseren voordat deze er aan toe is of problemen ontwikkeld. Tijdens revisie lossen we dit probleem op. Voor de 330E hebben we eventueel een complete oplossing om de aandrijflijn sterker te maken: https://hardemanmotorsport.nl/bmw-3-serieg20-g26-g29-z4-en-g42-2-serie/#190AL_Aluminium_achter_differentieel
Op het differentieel geldt na revisie een garantie van 2 jaar.
Tevens kunt u voor revisie van anderen type differentiëlen bij ons terecht. Wij hebben ruime ervaring in de race en rally sport waarbij veelal met hoog vermogen wordt gereden waardoor wij de zwakke punten van een differentieel als geen ander kennen.
De prijs geldt met inlevering van het eigen (defecte) differentieel. Voor bepaalde modellen hebben wij een ruil exemplaar beschikbaar, informeer naar de mogelijkheden.
https://hardemanmotorsport.nl/revisie/
Neem contact op voor installatie van een sper differentieel