Productdetails
Benut onbenut potentieel. Rijd met vertrouwen. Ontworpen om de sterkte en koelprestaties te maximaliseren, terwijl de ongebruikte secundaire differentieelbevestiging van de fabriek wordt gebruikt voor verbeterde ondersteuning en stabiliteit van de aandrijflijn.
Onze Turner Motorsport Dual-Mount Differential Cover is speciaal ontworpen om een van de meest cruciale componenten in de G8X M3/M4 aandrijflijn te versterken. BMW monteert af fabriek een secundaire buslocatie in het achterste subframe, maar laat deze ongebruikt. Onze oplossing maakt volledig gebruik van deze over het hoofd geziene functie en geeft het differentieel een tweede steunpunt voor verbeterde stijfheid, minder beweging en een verbeterde aandrijflijnrespons onder belasting.
Deze cover is meer dan alleen een montage-upgrade. Hij is nauwkeurig vervaardigd uit 6061-T6 billet aluminium voor uitzonderlijke sterkte zonder onnodig gewicht. Een agressief vinprofiel verbetert de thermische efficiëntie en helpt de vloeistoftemperaturen te verlagen in omgevingen met hoge belasting. Aan de binnenkant is de cover voorzien van een reliëfkanaal dat het pad van het kroonwiel weerspiegelt, waardoor vloeistof in contact blijft waar het het meest nodig is, wat de koeling en smering onder alle omstandigheden verbetert.
Of je nu bochten neemt op de weg of de grenzen opzoekt op het circuit, dit differentieeldeksel is ontworpen om je achterkant koel, stabiel en responsief te houden.
Belangrijkste kenmerken en voordelen:
- Het ontwerp met dubbele montage maakt gebruik van de door de fabriek geleverde secundaire buslocatie, wat cruciale ondersteuning biedt om differentieeldoorbuiging te verminderen, de levensduur van de bus te verlengen en wielhop te minimaliseren.
- CNC-gefreesd uit 6061-T6 billet aluminium, wat zorgt voor hoge sterkte en een nauwkeurige pasvorm.
- Ingebouwde koelribben vergroten het oppervlak voor een betere warmteafvoer en lagere temperaturen van de differentieelvloeistof.
- Intern gevormd om het profiel van het kroonwiel te volgen, wat zorgt voor een consistente vloeistofdekking en effectieve smering.
- Behoudt een vloeistofcapaciteit van 1,1 liter, nauw aansluitend op de OEM-specificaties voor eenvoudig onderhoud.
- Geïntegreerde -6 AN-poorten ondersteunen de toevoeging van een externe differentieelkoeler voor een groter vloeistofvolume en langere service-intervallen. Compatibel met de originele differentieelvloeistoftemperatuursensor en voorzien van voorzieningen voor aftermarket 1/4" NPT-sensoren.
Turner Engineering:
Net als alle prestatiegerichte oplossingen van Turner Motorsport is deze differentieelkap in eigen huis ontwikkeld door ons toegewijde R&D-team. Ontworpen, ontwikkeld, getest en op kwaliteit gecontroleerd met behulp van geavanceerde tools, waaronder FARO-laserscanning voor reverse engineering, SolidWorks 3D CAD-modellering, interne rapid prototyping en uitgebreide langetermijntests, kunt u erop vertrouwen dat dit onderdeel voldoet aan de hoogste normen voor pasvorm, functionaliteit en duurzaamheid.
Van sportief rijden op de weg tot vol gas op het circuit, de Turner Motorsport Dual-Mount Differential Cover zorgt ervoor dat uw G8X de respons, sterkte en koelcapaciteit levert die hij nodig heeft wanneer het er het meest toe doet.