opc_loader

Menu

GFB, dv+ TMS-wisselklep

195,03
(Prijs excl. btw): 161,18
Voorraad:
0 items
Artikelnr:
T9301

Aansluitingen: 25 mm inlaat en uitlaat

Vacu?mslangaansluiting: 5 mm

Kleur: Zwart geanodiseerde afwerking voor degenen die het liever wat netter houden clandestien.

VTA of Risurculatie: Alleen 100% resurculatie.

dv+:

  • Geavanceerde TMS voordelen
  • Veervoorspanning afstellen voor max. response
  • CNC-constructie van aluminium en messing, gemaakt in Australi?
  • Geanodiseerde afwerking voor langdurige prestaties en uiterlijk
  • Vacu?mnippel kan in 4 posities worden gedraaid
  • span>
  • Blijft behouden voor een onbeperkte boost!
  • Gebouwd om lang mee te gaan
  • Er is geen herbouwkit nodig

Beste keuze voor:

  • < span style="font-size: small;">Ontworpen ter vervanging van de standaard Bosch-omschakelklep op toepassingen zoals Audi, Ford, SAAB, VW, maar met het TMS-voordeel.
Inclusief onderdelen:
  • dv+ Wisselklep
  • Plaatsinstructies met gedetailleerde instructies voor hoe u de veervoorspanning instelt.

Wat betekentTMS?

Wat is TMS? GFB's Turbo Management Systeem is de term die we gebruiken voor onze wisselkleppen die functies hebben die speciaal zijn ontworpen met het oog op het verminderen van turbovertragingen. Tests tonen aan dat TMS-functies de motor tot 30% sneller naar de piekboost kunnen brengen dan een fabriekswisselklep bij het schakelen*.< /span>

(*Grafiek toont een vergelijkende stijging van de vuldruk in het spruitstuk tijdens het schakelen van de 1e naar de 2e versnelling, zoals getest op een Nissan CA18DET met een T28-turbo. GFB TMS verbetering wordt gezien als een 30% snellere terugkeer naar piekboost, gedurende welke tijd tot 40% meer boost beschikbaar is)


Veelgestelde vragen:

Wat boostniveau kan ik gebruiken met een GFB-afblaasklep?
Elk niveau dat u wilt! Het ontwerp van alle GFB-afblaaskleppen betekent dat u boostniveaus kunt gebruiken die waarschijnlijker zijn blaas slangen op voordat de klep gaat lekken. Vanwege de acetaalzitting sluit de zuiger perfect af, en onze kleppen zijn in de fabriek getest tot een druk van 110 psi (als je een van onze kleppen op een auto kunt opblazen, zouden we dat doen hoor er graag over!).

Hoe moet ik de veerdruk aanpassen aan verschillende boostniveaus?
Dat is niet nodig! Bij volgas is er aan beide zijden van de zuiger een gelijke boostdruk, dus dat is niet het geval. Het maakt niet uit welk boostniveau u gebruikt, de druk balanceert zichzelf. Er is dan heel weinig veerdruk nodig om gesloten te blijven. De veerafstelling wordt gebruikt om het VACU?M-signaal van de auto aan te passen. Het idee is om de klep zo af te stellen dat de zuiger bij stationair toerental net gesloten blijft. Op deze manier wordt de veer geneutraliseerd als je het pedaal optilt, zodat de boost vrij is om de zuiger open te duwen.


Waarom kiezen voor een GFB Blow of Valve:

Meer kracht - Die van ons heeft de boost, kan die van jou?
Fabriek Het is algemeen bekend dat wisselkleppen lekken of falen, vooral naarmate ze ouder worden of hogere boostniveaus hebben. Een GFB TMS kan zoveel

boost bevatten als je maar kunt, 24/7 - Geen frequente herbouw of vervanging vereist.< /span>

Betere respons - Door minder turbovertraging!
De GFB TMS is speciaal ontworpen om vertraging te minimaliseren - tests tonen aan dat de motor bij het schakelen tot 30% sneller naar de piekboost kan terugkeren dan een fabrieksomstelling, terwijl levert tot 40% meer overgangsboost*.

Betere rijeigenschappen - Soepeler dan standaard!
Fabriekswisselaars werken meestal volledig open of volledig gesloten. Dit kan vervelende stijgingen veroorzaken bij snelheden op de snelweg, waardoor constante gascorrecties nodig zijn om een constante snelheid aan te houden. Het GFB TMS elimineert dit probleem volledig, waardoor de auto soepeler rijdt.

GFB, dv+ TMS-wisselklep heeft nog geen reviews. Deel uw product ervaring en plaats een review.
Review plaatsen
GFB, dv+ TMS-wisselklep
Review plaatsen

Meest recente reviews

Laatst bekeken items