Productdetails
Voltooi je 24V-swap met een inlaat die speciaal voor dit doel is ontworpen. De Turner 24V Swap Heat-Shield Intake is ontwikkeld voor E30-motorconversies en levert koude, dichte luchtstroom in krappe motordelen, terwijl het gebruik van de fabrieksluchtkanalen behouden blijft.
De meeste swaps laten je met twee minder dan ideale keuzes achter: bevestig een filter direct op de MAF en zuig hete motorkap-lucht op, of knutsel een universele inlaat in elkaar die nog steeds ontbreekt aan juiste warmteterugwinning. Onze swap-inlaat elimineert deze compromissen.
Ons laagprofielontwerp met warmteschild isoleert het filter van stralingswarmte van de motor, werkt naadloos samen met de standaard 3.0" MAF en ondersteunt de fabrieks-CCV/ICV-route. Het resultaat is een OEM-achtige passing met moderne luchtstroomefficiëntie, geen bedradingstrucs, geen vacuümproblemen, gewoon een schone, betrouwbare inlaatoplossing gebouwd voor jouw swap.
Belangrijkste kenmerken:
- Warmteschild ontworpen om te passen bij M20- en M5X-geswappede auto's — monteert op de frame rail en koppelt aan de ABS-bevestiging voor rotsvaste positionering. Creëert een koudere luchtkamer waar het fabrieksinlaatduct zich bevindt.
- 5052 gepoedercoat aluminium warmteschild, stijf, corrosiebestendig en afgewerkt voor een lang leven in de swap-omgeving.
- De zwarte siliconen inlaatelleboog en koppeling is een flexibele, hogetemperatuursiliconen die klemmen goed vastgrijpt en bestand is tegen losraken tijdens herhaalde montage en warmtecycli.
- Behoudt de standaard 3.0" MAF, geen adapters nodig om de fabrieks OBD1/OBD2 MAF op een fabrieksachtige locatie te gebruiken.
- Ontworpen om de standaard CCV- en ICV-slangen voor M50/M52-opstellingen te behouden, dit houdt de typische collector en krukasventilatie intact, waardoor vacuüm- en stationairproblemen die gebruikelijk zijn bij swaps worden vermeden.
- RVS-bevestigingsmateriaal voor duurzaamheid en corrosiebestendigheid.
Passing & compatibiliteit:
- Specifiek ontwikkeld om te werken met veelvoorkomende 24V-conversies waar ruimte krap is en het behouden van OEM-stijl leidingen gewenst is. Monteert op fabrieksframe rail/ABS-beugels, minimale modificatie vereist.
M50/M52-motoren behoren tot de populairste 24V-keuzes dankzij robuuste gietijzeren blokken, wijdverspreide beschikbaarheid en sterke aftermarket-ondersteuning, waardoor ze een uitstekende pairing vormen voor turbo- of natuurlijk aangezogen builds. Het behouden van de standaard MAF en CCV/ICV-route vermindert het probleemgebied tijdens de installatie en helpt je swap sneller te voltooien.
Kit-inhoud:
- Warmteschild
- Hoge-doorstroming Turner Luchtfilter
- Siliconen Gasklepbuit met plug
- MAF-koppeling
- Inlaat/Luchtfilter-adapter
- Inlaatslangbeugel
- Bevestigingsmateriaal voor installatie
Productontwikkeling:
- Ons Turner 24V Inlaatsysteem is ontworpen, ontwikkeld, getest en kwaliteitsgecontroleerd door ons Research and Development-team bij Turner. Niets dan het hoogste niveau van precisie en kwaliteit door toonaangevende productontwikkelingstechnologie, inclusief FARO-laserscanning voor reverse engineering en kwaliteitscontrole, SolidWorks 3D CAD-modellering, rapid prototyping met onze interne 3D-printer, en rigoureuze langetermijntest van het product. Prestatiemetrics worden verzameld met behulp van de Mustang AWD 500 SE in-ground dyno en de interne Superflow SF-750 Flowbench.