opc_loader

Wensenlijst

2g DSM Mitsubishi Eclipse/Eagle Talon Cardanas tussenaslager steun upgrade (DSM08A0)

Artikelnr: DSM08A0

Voeg modeltype, bouwjaar, versnellingsbaktype en achterwielaandrijving of 4WD toe aan de orderopmerking

(Prijs excl. btw) 294,99
356,94
Zet op wensenlijst
Voorraad
Voorraad:
  0  items
Beschrijving

HET PROBLEEM

De steunlagerdragers wat origineel gemonteerd zit, houden de aandrijfas op zijn plaats met rubber dat zo dun is dat ongeveer 20 lbs kracht ze van het midden naar het einde van hun slag verplaatst. Hoewel dat geweldig is om ervoor te zorgen dat geen NVH de cabine bereikt, houdt het het lager niet goed gecentreerd onder belasting, zorgt het ervoor dat het lager na verloop van tijd doorbuigt en de uitlijning van de aandrijfas bederft, en zorgt het voor speling in de aandrijflijn tijdens ploegendiensten en gaspedaal toepassing. Na verloop van tijd zakt de OEM-bus door en wordt broos, uiteindelijk droogrot en barsten. Zelfs bij de best bewaarde auto's kan de standaardbus binnen 5-10 jaar barsten vertonen. Wanneer de bus loslaat, kan dit leiden tot overmatige trillingen en klonteren, en meer spanning op het lager leggen. Om het nog erger te maken, is de standaardsteun gegoten op het middensteunlager, dus het is niet eenvoudig te vervangen zonder speciaal gereedschap.

DE OPLOSSING

Deze verbeterde eenheden behouden de aandrijfas altijd stevig op zijn plaats en de solide constructie zorgt ervoor dat hij nooit zal slijten. De dikke bussen zorgen ervoor dat de aandrijfas niet uit het midden kan bewegen, waardoor de aandrijfas te allen tijde uitgelijnd blijft.

DE BUSSEN

Er zijn twee opties beschikbaar voor de bussen, die beide vele malen beter zijn dan de voorraad bus. We hebben goed gelet op de NVH-niveaus die bij deze upgrade horen. Na uitgebreide ontwerpherhalingen hebben we op maat gemaakte isolatorbussen bedacht die de drager scheiden van de carrosserie van het voertuig en bevestigingsmateriaal. Deze bussen verminderen het NVH-niveau aanzienlijk.

De straatbussen absorberen het grootste deel van de NVH van de aandrijflijn. Bij sommige snelheden is wat lichte NVH mogelijk in de vorm van een zachte brom. Met een aangepaste uitlaat of open ruiten hoor je het waarschijnlijk nooit.

De circuit bussen zijn voor diegenen die compromisloze prestaties van de aandrijflijn willen. Deze kunnen een aanzienlijke hoeveelheid cabinegeluid veroorzaken. Weet je niet zeker wat voor jou is? Ze zijn uitwisselbaar, dus u kunt ze allebei proberen.

INSTALLATIE

Voor de installatie hoeft de aandrijfas niet te worden verwijderd. Het 2-delige ontwerp klemt zich om het OEM-lager. De oude drager moet worden verwijderd, dus een snijgereedschap is vereist. Hieronder vindt u de installatievideo op de 1g DSM. Er wordt binnenkort een video ge?pload die specifiek is voor dit product, maar het proces lijkt erg op elkaar.

MONTAGE

2g DSM Mitsubishi Eclipse (alleen AWD) (1995-1999)

2g DSM Eagle Talon (alleen AWD) (1995-1998)

Past niet op aandrijfassen met alternatieve lagers/dragers. Past alleen op OEM lagers/dragers.

Onderdeelnummers

Volledige montages

Alleen voor- of achterdrager - Street - DSM08A0-S

Alleen voor- of achterdrager - Rups - DSM08A0-T

Alleen voor- of achterdrager - Straat en Rups - DSM08A0-B

Voor- en achterdragers - Straat - DSM08A1-S

Voordragers en achterdragers - Circuit - DSM08A1-T

Voordragers en achterdragers - Straat en Circuit - DSM08A1-B

Reservebussensets

Alleen voor- of achterdrager - Street - BSH04A0

Alleen voor- of achterdrager - Track - BSH04A1

Voor- en achterdrager - Street - BSH04A0 x 2

Voor- en achterdragers - Circuit - BSH04A1 x 2

Beoordelingen ()
2g DSM Mitsubishi Eclipse/Eagle Talon Cardanas tussenaslager steun upgrade (DSM08A0) heeft nog geen reviews. Deel uw product ervaring en plaats een review.
2g DSM Mitsubishi Eclipse/Eagle Talon Cardanas tussenaslager steun upgrade (DSM08A0)


Aanbevolen artikelen:

1.390,29
Mitsubishi F5M42 / F5M51 met 27 spie aandrijfassen (en achterwaarste...
1.193,91
Mitsubishi Eclipse 2WD non turbo (T350 trans) Quaife torsen sper differentieel.In de praktijk...
1.287,14
Mitsubishi Eclipse GT V6 6-speed (2006+) Quaife torsen sper differentieel.In de praktijk maakt de...
1.077,02
Mitsubishi Eclipse / Talon 4x4, Lancer Evo 1, 2, 3 (Voordifferentieel) + 2WD 90-92 Quaife torsen...
1.494,47
Mitsubishi Eclipse / Talon 4x4, Lancer Evo 1, 2, 3 (centre) Quaife torsen sper differentieel.In...
39,40 24,82
Max ATF is een synthetische, hoge prestatie, automatische transmissie vloeistof. Zijn lage...

Alternatieve artikelen:

29,04 18,30
Als een sper geluid begint te maken in korte bochten en bij parkeren of zelfs bokt is het vaak het...
1.494,47
Mitsubishi Eclipse / Talon 4x4, Lancer Evo 1, 2, 3 (centre) Quaife torsen sper differentieel.In...
1.077,02
Mitsubishi Eclipse / Talon 4x4, Lancer Evo 1, 2, 3 (Voordifferentieel) + 2WD 90-92 Quaife torsen...
1.287,14
Mitsubishi Eclipse GT V6 6-speed (2006+) Quaife torsen sper differentieel.In de praktijk maakt de...
1.193,91
Mitsubishi Eclipse 2WD non turbo + turbo 93-99 Quaife torsen sper differentieel.In de praktijk...
48,61 29,99
Max-Gear is een taaie auto gear-olie en staat bekend om zijn legendarische eigenschappen. Zo wordt...
Winkelwagen
Is dit iets voor u?