opc_loader

Wensenlijst

BMW F25/F26 X3/X4 Cardanas tussenaslager steun upgrade (BMW16A0)

Artikelnr: BMW16A0

Voeg modeltype, bouwjaar, versnellingsbaktype en achterwielaandrijving of 4WD toe aan de orderopmerking

(Prijs excl. btw) 264,99
320,64
Zet op wensenlijst
Voorraad
Voorraad:
  0  items
Beschrijving

HET PROBLEEM

De steunlagerdrager wat origineel gemonteerd zit, houdt de aandrijfas op zijn plaats met rubber dat zo dun is dat ongeveer 20 lbs kracht hem van het midden naar het einde van zijn slag verplaatst. Hoewel dat geweldig is om ervoor te zorgen dat geen NVH de cabine bereikt, houdt het het lager niet goed gecentreerd onder belasting, zorgt het ervoor dat het lager na verloop van tijd doorbuigt en de uitlijning van de aandrijfas bederft, en veroorzaakt het speling in de aandrijflijn tijdens schakelen en gas geven. Na verloop van tijd zakt de OEM-bus door en wordt broos, uiteindelijk droogrot en barsten. Zelfs bij de best bewaarde auto's kan de standaardbus binnen 5-10 jaar barsten vertonen. Wanneer de bus loslaat, kan dit leiden tot overmatige trillingen en klonteren, en meer spanning op het lager leggen. Om het nog erger te maken, is de standaarddrager op het middensteunlager gegoten, dus het is niet eenvoudig te vervangen zonder speciaal gereedschap.

De eerste video hieronder is opgenomen op een Audi, maar BMW (en het ontwerp van de OEM-carrier van alle anderen) is vergelijkbaar. De as wordt niet goed ondersteund door de zachte OEM-drager, dus hij mag tijdens snel laden en lossen uit het midden bewegen. De tweede video is een BMW-drager die een vergelijking laat zien van hoeveel de OEM-drager geeft onder belasting en de verbetering met de JXB-drager.

DE OPLOSSING

Deze verbeterde eenheid houdt de aandrijfas stevig altijd op zijn plaats en de solide constructie zorgt ervoor dat hij nooit zal verslijten. De dikke bussen zorgen ervoor dat de aandrijfas niet uit het midden kan bewegen, waardoor de aandrijfas te allen tijde uitgelijnd blijft.

DE BUSSEN

Er zijn twee opties beschikbaar voor de bussen, die beide vele malen beter zijn dan de voorraad bus. We hebben goed gelet op de NVH-niveaus die bij deze upgrade horen. Na uitgebreide ontwerpherhalingen hebben we op maat gemaakte isolatorbussen bedacht die de drager scheiden van de carrosserie van het voertuig en bevestigingsmateriaal. Deze dragers verlagen het NVH-niveau aanzienlijk.

De straatbussen absorberen het grootste deel van de NVH van de aandrijflijn. Bij sommige snelheden is wat lichte NVH mogelijk in de vorm van een zachte brom. Met een aangepaste uitlaat of open ruiten hoor je het waarschijnlijk nooit.

De circuit bussen zijn voor diegenen die compromisloze prestaties van de aandrijflijn willen. Deze kunnen een aanzienlijke hoeveelheid cabinegeluid veroorzaken. Weet je niet zeker wat voor jou is? Ze zijn uitwisselbaar, dus u kunt ze allebei proberen.

INSTALLATIE

Voor de installatie hoeft de aandrijfas niet te worden verwijderd. Het 2-delige ontwerp klemt zich om het OEM-lager. De oude drager moet worden verwijderd, dus een snijgereedschap is vereist. Hieronder ziet u de installatie van dit onderdeel op een E93 335i. De exacte stappen om toegang te krijgen tot de drager vari?ren enigszins per model, maar het verwijderen en installeren van de nieuwe drager is hetzelfde. De basisstappen zijn:

Verwijder eventuele beugels of spatschermen die het verwijderen van de uitlaat en het hitteschild verhinderen

Verwijder of verlaag de uitlaat in het gebied van het middelste steunlager

Verwijder de hitte afscherming die middensteunlager afdekt

OEM-drager afsnijden en centrale rubberen rib met scheermesje verwijderen, basislaag van rubber intact laten

Nieuwe drager rond OEM-lager klemmen

MONTAGE

F25 - 2e generatie X3 (allemaal)

F26 - 1e generatie X4 (allemaal)

Onderdeelnummers

Volledige montages< /p>

Straat - BMW16A0-S

circuit - BMW16A0-T

Beide - BMW16A0-B

Reserve bussenpakketten

< p>Straat - BSH04A0

Spoor - BSH04A1

Beoordelingen ()
BMW F25/F26 X3/X4 Cardanas tussenaslager steun upgrade (BMW16A0) heeft nog geen reviews. Deel uw product ervaring en plaats een review.
BMW F25/F26 X3/X4 Cardanas tussenaslager steun upgrade (BMW16A0)


Aanbevolen artikelen:

1.500,00
Revisie van een ATC 450 tussenbak voor de x-drive modellen. Revisie bevat nieuwe: -...
48,61 29,99
Max-Gear is een taaie auto gear-olie en staat bekend om zijn legendarische eigenschappen. Zo wordt...
1.384,62
QUAIFE sper differentieel. In de praktijk maakt de Quaife ATB je auto tot een snellere...
29,04
Bevestigingsmoer (M39X1,5X20) van de cardanas of 3-poot flens naar het differentieel. Origineel BMW...
999,00
Precision Gearing T-2 torsen sper passend in het BMW 168 achter differentieel voor ratio 3.15...
65,00
Originele BMW Torx M10x50x1.5 10.9 bout voor de aandrijfassen - differentieelflenzen. En de...

Alternatieve artikelen:

399,00
Differentieel revisiekit voor het BMW 188L differentieel. Bevat alle benodigde onderdelen voor een...
25,58
Referentie: 031939A Productnaam: Achterdiff mount - voorbus SPORT Geschikt voor: BMW 5 V (03-10)...
39,40 24,82
Max ATF is een synthetische, hoge prestatie, automatische transmissie vloeistof. Zijn lage...
495,00 395,00
Compleet gereviseerde en opnieuw gebalanceerde cardanas voor de BMW F25 Automaat Diesel. Prijs...
181,50
Hardy of koppelingsschijf van geannodiseerd AW-6082 aluminium met rubber dempers zoals het...
Winkelwagen