Voorste draagarm, achterste bus, anti-lift en castercompensatie
Toepasbaar op:
Merk: Honda
Model: Civic Models
Uitvoering: Civic Mk10 FC/FK inc FK8 Type-R (2015 - 2021)
Uitvoering 2: Civic MK10 FK8 Type-R (2017 - 2021)
Merk: Honda
Model: Civic Models
Uitvoering: Civic MK11 FL5 Type-R (2022 ON)
De FK8 en FL5 Honda Civic Type R zijn echt geweldige auto's, sommigen zouden zeggen de beste hot hatchbacks die ooit zijn geproduceerd, en ondanks dat ze vaak worden ingezet tegen krachtigere en duurdere tegenstanders, presteren ze consequent boven hun gewicht. Dus, hoe verbeter je dat, hoor ik je zeggen... nou, snelle, voorwielaangedreven voertuigen met veel voorwielaandrijving hebben allemaal hetzelfde probleem: onderstuur door gewichtsverplaatsing aan de voorkant en lift tijdens acceleratie. Fabrikanten verminderen dit met sperdifferentiëlen, maar overmatige doorbuiging in versleten rubberen ophangingsbussen, met name de voorste draagarmbussen naarmate ze ouder worden, kan dit verergeren en ongewenste reacties veroorzaken zoals onnauwkeurige besturing, reminstabiliteit en verminderde tractie, inclusief wielhop, problemen die ongetwijfeld de scherpe rand van wat normaal gesproken een vlijmscherp wapen op het circuit is, zullen wegnemen. De PFF25-1102G voor Wishbone Rear Bush Anti-Lift Kit combineert een tweedelige dubbele durometerbus (paars 80A/zwart 95A) met een in-house CNC-gefreesde beugel die zorgt voor anti-lift, +0,5 graden casterverstelling en een enorme toename van 300% in stijfheid ten opzichte van OE.
Bij geen voorraad doorgaans in een week leverbaar. Neem contact op voor details of montage. Let goed op, prijs per stuk, altijd bestellen in minimaal bestelbare aantal. Voor meer informatie en advies zie:
https://hardemanmotorsport.nl/subframe-draagarm-en-motorsteun-bussen-welke/