Voorste draagarm, achterste bus, anti-lift en castercompensatie
Toepasbaar op:
Merk: Honda
Model: Civic Models
Uitvoering: Civic Mk10 FC/FK inc FK8 Type-R (2015 - 2021)
Uitvoering 2: MK10 FK8 Type-R (2017 - 2021)
De FK8Honda Civic Type is werkelijk een geweldige auto; sommigen beweren dat dit de beste hot hatchback op de markt is, en ondanks dat hij vaak tegen krachtiger en duurdere tegenstand wordt geconvooreerd, overtreft hij consequent zijn gewicht. Dus, hoe kun je dat verbeteren, hoor ik je zeggen... nou ja, snelle voor-zware FWD-voertuigen hebben allemaal hetzelfde probleem: onderstuur als gevolg van gewichtsoverdracht aan de voorkant en lift tijdens het accelereren. Fabrikanten verminderen dit met sperdifferentiëlen, maar overmatige doorbuiging in versleten rubberen ophangingsbussen, met name de voorste draagarmbussen naarmate deze ouder worden, kan dit verergeren en ongewenste reacties bevorderen, zoals onnauwkeurig sturen, instabiliteit van het remmen en verminderde tractie, inclusief overhellen van de wielen, problemen die kunnen optreden bij het remmen. zal ongetwijfeld de scherpe rand wegnemen van wat gewoonlijk een vlijmscherp baanwapen is. PFF25-1102G Anti-lift kit voor wishbone achterbus combineert een tweedelige bus met dubbele durometer (paars 80A/zwart 95A) met een interne CNC-gefreesde beugel die anti-lift biedt, +0,5 graden afstelling van de casteren en een krachtige toename van 300% in stijfheid boven OE.
Bij geen voorraad doorgaans in een week leverbaar. Neem contact op voor details of montage. Let goed op, prijs per stuk, altijd bestellen in minimaal bestelbare aantal. Voor meer informatie en advies zie:
https://hardemanmotorsport.nl/subframe-draagarm-en-motorsteun-bussen-welke/