Voorste draagarm, achterste bus, anti-lift en castercompensatie
Toepasbaar op:
Merk: Honda
Model: Civic Models
Uitvoering: Civic Mk10 FC/FK inc FK8 Type-R (2015 - 2021)
Uitvoering 2: MK10 FK8 Type-R (2017 - 2021)
De FK8Honda Civic Type is echt een geweldige auto, sommigen beweren dat dit de beste hot hatchback op de markt is, en ondanks dat hij vaak tegen krachtiger en duurdere tegenstand wordt geconvooreerd, overtreft hij consequent zijn gewicht. Dus hoe kun je dat verbeteren, hoor ik je? zeg maar, snelle, zware FWD-voertuigen hebben allemaal hetzelfde probleem: onderstuur als gevolg van gewichtsoverdracht aan de voorkant en lift tijdens het accelereren. Fabrikanten verminderen dit met sperdifferentiëlen, maar overmatige doorbuiging in versleten rubberen ophangingsbussen, met name de Draagarmbussen aan de voorkant kunnen dit, naarmate ze ouder worden, verergeren en ongewenste reacties bevorderen, zoals onnauwkeurig sturen, instabiliteit van het remmen en verminderde tractie, inclusief wielsprongen. Problemen die ongetwijfeld de scherpe rand zullen wegnemen van wat gewoonlijk een messcherp spoorwapen is. PFF25 -1102G Antiliftkit voor wishbone achterbus combineert een tweedelige bus met dubbele durometer met een interne CNC-gefreesde beugel die anti-lift biedt, +0,5 graden aanpassing van de casteren en een krachtige toename van 300% in stijfheid ten opzichte van OE.
Bij geen voorraad doorgaans in een week leverbaar. Neem contact op voor details of montage. Let goed op, prijs per stuk, altijd bestellen in minimaal bestelbare aantal. Voor meer informatie en advies zie:
https://hardemanmotorsport.nl/subframe-draagarm-en-motorsteun-bussen-welke/